iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Upgrade Itunes WEL of NIET (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/5287-upgrade-itunes-niet.html)

cort 19-01-08 13:24

Upgrade Itunes WEL of NIET
 
Hallo,

Er is een upgrade beschikbaar voor Itunes.(7.6)
Mag ik deze zonder problemen installeren?

Tevens heb ik gezien dat versie 1.1.3 ook beschikbaar is langs Itunes.
Ik veronderstel dat ik deze zeker niet mag uitvoeren.Is er een mogelijkheid dat ik die upgrade naar 1.1.3 niet meer zie in Itunes.Een ongelukje is zo snel gebeurd.

Thanks

Stiruam 19-01-08 13:28

Upgraden naar iTunes 7.6 kan wel
iPhone upgraden kan niet :p

Greetz, Stiruam

"R" 19-01-08 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cort (Bericht 43843)
.Is er een mogelijkheid dat ik die upgrade naar 1.1.3 niet meer zie in Itunes.Een ongelukje is zo snel gebeurd.

Thanks

In ieder geval even in iTunes>voorkeuren>algemeen>zoek automatisch naar nieuwe versies uitzetten.
Voorts bij het voor het eerst aanmelden van een iPhone op iTunes automatisch zoeken naar updates uitzetten, als die vraag komt.

Mocht je naar iTuens 7.6 gaan, wel de beta van iNdependence downloaden, die zou het moeten doen met 7.6 (?), maar het is nog wel een beta.

crunch81 19-01-08 13:34

Als je "per ongeluk" op updaten drukt, dan moet Itunes eerst nog een bestand downloaden van tussen de 140 en 160 MB, dat duurt dus wel even en daar komt nog eens bij dat de installatie zeker een 10 minuten duurt, waar je in het begin ook nog in kan grijpen om het proces te stoppen.

oll 20-01-08 12:27

Als je windows hebt en itunes 7.6 hebt kun je dan gewoon ibrickr 0.91 gebruiken en dus ook verder jailbreak etc zoals aangegeven bij itunes 7.5 gebruiken? Kortom: zijn er veranderingen om een 1.1.2 otb met windows klaar te maken voor x sim met itunes 7.6?

fedorr 20-01-08 12:46

Er is geen verschil tusseb 7.5 en 7.6 als het om communicatie met de iPhone gaat. Zowel syncen als updaten gaat hetzelfde. Alleen zijn wel de iPhone drivers voor windows x64 beschikbaar gekomen met 7.6. Ik heb zelf al een iPhone gedowngrade gejailbreaked en geupgrade met 7.6: geen verschil.
In windows 64bit kun je alleen geen gebruikmaken van de 1.1.2 jailbreak (java-bestandje) deze crashed namelijk in een 64bits omgeving (was hij ook nooit voor gemaakt). Dat moet je nog steeds doen in windows 32bit.

oll 20-01-08 12:48

Top, bedankt voor de info!

weerke 27-02-08 06:31

Hallo,

heb een vraagje: ging vanmorgen mijn iphone upgraden naar 1.1.3 en dan via Ziphone mijn toestel simlockvrij maken maar de upgrade die nu beschikbaar is is de 1.1.4.
Waarschijnlijk mag ik deze upgrade niet uitvoeren, kan ik de upgrade 1.1.3 nog ergens vinden of moet ik gewoon wachten to er meer nieuws is daaromtrend
Kan iemand mij helpen?

Nikooos 27-02-08 07:24

je kan nog altijd upgraden naar een oudere versie door de 1.1.3 firmware gewoon te downloaden (te vinden in de wiki) en dan te upgraden door met de shift toets ingedrukt te klikken op de upgradeknop. Je kan dan kiezen welke firmware je wil installeren.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:09.