//

nieuwe mp3 toevoegen op iphone (in de ipod functie)

nieuwe mp3 toevoegen op iphone (in de ipod functie) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik ben al een hele lange tijd, en met erg veel moeite, opzoek naar iemand die mij wat meer kan vertellen over het volgende; ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-01-10, 15:38
antiwannabe antiwannabe is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Angry nieuwe mp3 toevoegen op iphone (in de ipod functie)

Hoi,

ik ben al een hele lange tijd, en met erg veel moeite, opzoek naar iemand die mij wat meer kan vertellen over het volgende;
Nadat ik muziek heb toegevoegd in de map 'muziek' van de 'bibliotheek'. krijg ik het niet voor elkaar dat deze muziek ook op me ipod functie in mijn iphone te zien is. Alle manieren die alle websites aangeven hoe ik moet 'synchroniseren' is bij mij niet mogelijk omdat:

a-tabblad bestand, ipod synchroniseren is grijs (niet mogelijk om op te klikken)

b- indien ik op me iphone icoontjeklik, (deze verschijnt als ik me iphone inplug aan me computer) dan verschijnen er geen opties/ tabladen ofzo. Ik kan alleen op uitwerpen klikken. Als ik dubbelklik op het iphone icoontje verdwijt dit icoontje juist, en komt pas weer terug nadat ik me iphone opnieuw in en uit heb geplugd. ik krijg geen tabblad samenvatting te zien zoals wordt geoppert bij de help functie van itunes.


hoe kan ik mijn liedjes in mijn bibbliotheek overeen laten komen met de liedjes in me ipod functie van me iphone??

ik hoop echt dat iemand me verder kan helpen..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
i tunes, ipod functie, nieuwe mp3's toevoegen, synchronisatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Op iPhone gedownloade mp3 (Safari) exporteren naar iPod app smakkie Jailbreak apps en thema's 8 13-10-10 10:55
Nieuwe Functie Ipod! superzemie Archief 2 18-06-09 10:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:07.