iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Update van iTunes naar 1.1.3 omzeilen/beveiligen (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/5294-update-itunes-naar-1-1-3-omzeilen-beveiligen.html)

vriesfde 19-01-08 14:41

Update van iTunes naar 1.1.3 omzeilen/beveiligen
 
Is het mogelijk om de iTunes update te voorkomen door een 1.1.2 update package te renamen naar de 1.1.3 package?
Ik weet dat je iTunes kan instellen om niet automatisch te updaten etc. maar een ongeluk zit in een kein hoekje...:eek:

Reden waarom ik dit vraag is dat ik al een groot aantal posts zie van mensen die per ongeluk ge-upgrade hebben naar 1.1.3 Als dit voorkomen kan worden door iTunes te foppen zou dit mooi zijn.

BadSide 19-01-08 14:46

Als je op Downloaden & Installeren klikt, moet hij hem eerst nog downloaden.. in de tijd dat hij hem gedownload heeft heb jij je iPhone denk ik allang uit de dock kunnen halen, toch?

iTunes zal ook niet automatisch updaten als jij aangeeft dat je niet automatisch wil updaten.. :P

Ik snap wel dat je een beetje bang bent, maar ik zou me niet al te veel zorgen maken.

Sharky232 19-01-08 14:48

Het zijn voornamelijk de mensen die zich niet van het gevaar bewust zijn die per ongeluk updaten.
Als je het weet dan geef je toch ook geen toestemming om de update uit te voeren?

Nikooos 19-01-08 15:37

Als ze zich niet van het gevaar bewust zijn zullen ze ook niet zo bijdehand zijn om die update te renamen ;)

croiman 20-01-08 16:53

1 Bijlage(n)
om de update te voorkomen naar 1.1.3 kun je op iphone een 1.1.3SvPatch installeren van blaze company. ik gebruik t ook en dit is zalig, itunes zegt dat iphone up to date is. dan verandert je versie code, zie screenshot van mijn iphone hieronder.

crunch81 20-01-08 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 44473)
om de update te voorkomen naar 1.1.3 kun je op iphone een 1.1.3SvPatch installeren van blaze company. ik gebruik t ook en dit is zalig, itunes zegt dat iphone up to date is. dan verandert je versie code, zie screenshot van mijn iphone hieronder.


Misschien is deze patch een paar weken geleden ook al gebruikt om iedereen te laten denken dat iemand in het bezit was van FW 1.1.3 toen deze nog geen eens uit was.;)

croiman 20-01-08 19:09

deze patch is nog maar paar dagen (3dagen) op de source. En t staat er in druk letter bij: Change your version tag to 1.1.3. Prevent from being updated. THIS IS NOT A UPDATE PREP or HOAX.
(426kb groot)
wat er staat is dijdelijk he, da t geen update is.

crunch81 20-01-08 20:01

Nee, dat weet ik en dat bedoel ik ook niet.

Het geeft weer dat je op 1.1.3 draait terwijl dat niet zo is.

croiman 20-01-08 20:11

idd, als je kijkt na mijn screenshot hierboven, zie je dat er versie 1.1.3 staat terwijl k nog op firmware 1.1.2 sta met mijn iphone. t kan zijn da je iets wilt installeren via installer.app maar dit niet gaat, omda je dan melding krijgt "only for 1.1.2", even verwijderen , t programma installeren wa je wilt en dan kun je t gewoon weer erop zetten de 1.1.3SvPatch. ik heb t al 10x geinstalleerd en verwijderd en nog geen probleem ermee gehad. en itunes wilt me niet meer updaten, die knop is verdwenen gewoon vo update, alleen de herstel knop is er nog.

Arenzano 20-01-08 21:46

Waar kan ik die 1.1.3SvPatch vinden?

herberts 20-01-08 23:19

blazeco.info/blaze.xml aan je sources toevoegen. staat dan bij install.

croiman 20-01-08 23:54

gevonden? deze kun je onnoemelijk veel verwijderen en installeren, waarom? sommige programmas denken dus da je 113 hebt en willen nie altijd daardoor installeren, soms zal t nodig zijn de patch te verwijderen , je app installeren en dan kun je de patch gewoon trug installeren.

Arenzano 21-01-08 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door herberts (Bericht 44764)
blazeco.info/blaze.xml aan je sources toevoegen. staat dan bij install.

Als ik dat toevoeg, blijft Installer steeds hangen bij 'Refreshing Sources'

EDIT: Alles in orde nu! Het blijven hangen van 'Refreshing Sources' bleek een aan Installer-eigen probleem te zijn dat je gewoon kan oplossen door zo lang mogelijk te blijven wachten (hier bijna tien minuten). Heb het nu geinstalleerd, is erg handig. Thanks!

croiman 22-01-08 12:17

soms reageren de sources servers traag, en dan kan t al eens duren ja.

de 1.1.3 patch is nu op meerdere sources te vinden nu met een andere benaming.
maar k gebruik alleen die van blaze comp omdat ik daarmee geen probleem heb

peerken 22-01-08 16:30

update van iTunes naar 1.1.3 omzeilen
 
1 Bijlage(n)
ik volg de threat ivm met dit onderwerp bijgevoegd stuur ik een printscreen van mijn itunes en zoals je ziet draait mijn iphone op 1.1.2 en toch krijg ik geen vraag tot update van itunes ..... ik heb ook geen patch of dergelijke geinstalleerd ... vorige week heb ik wel een update gedaan van iTunes ..

De vraag is nu wanneer ik uiteindelijk zal willen upgraden moet ik dan een nieuwe iTunes downloaden ? deze versie draait nu op 7.6

groeten

croiman 22-01-08 16:36

hij zal wel eens gaan vragen voor update naar 1.1.3. en voor up te daten heb je geen nieuwe versie Itunes nodig. 7.6 is geloof k de laatste nieuwe


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:56.