//

Syncen zonder dat iPhone op syncstand springt.

Syncen zonder dat iPhone op syncstand springt. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de laatste tijd een merkwaardig 'probleem'. Een probleem is het niet echt, want alles werkt. Als ik mij iPhone sync met iTunes sprint ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-01-08, 20:40
fedorr fedorr is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 151
Standaard Syncen zonder dat iPhone op syncstand springt.

Ik heb de laatste tijd een merkwaardig 'probleem'. Een probleem is het niet echt, want alles werkt. Als ik mij iPhone sync met iTunes sprint hij normaal gesproken op een synchronisatiescherm met een slider om de symc te annuleren. Sinds deze week echter niet meer. Als ik sync om nieuwe nummer/films op de iPhone te zetten blijft mijn iPhone gewoon op springboard staan. Ik kan alles blijven doen, youtube kijken, bellen. een sms schrijven er is geen enkele functie die het niet doet. Nau je de iPod. Die geeft intern een melding dat er gesynchroniseerd wordt.Tegelijkertijd doet iTunes gewoon zijn werk. Alle nummers/films worden gekopieerd op mijn iPhone.

Als dit dus mogelijk is, waarom is dit dan niet standaard??? Het synchronisatiescherm is hoogst irritant, je kan namelijk niet bellen onder andere.

Edit: een relevante vraag toevoegen, anders is het gewoon een mededeling en dit is een forum en geen messageboard:
Zijn er meer mensen die dit 'probleem' ervaren?

Laatst gewijzigd door fedorr; 19-01-08 om 20:56.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-01-08, 14:28
kansloos kansloos is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: In Nederland
Berichten: 33
Standaard

Ik heb dit heel even mogen ervaren. Echter na een restore/hestel niet meer terug gezien.... Ik vraag me af hoe dit weer voor elkaar te krijgen??
__________________
Iphone US 8 GB (1.1.2 OTB BL 4.6)
Firmware 1.1.4 BL 4.6
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Syncen van fotos/ videos zonder dat iphone en mac in hetzelfde Wi-Fi netwerk staan? RuudM123 iPhone Apps 4 31-01-12 16:39
Iphone verstuurd spam zonder dat ik het weet gremmen iPhone algemeen 5 03-03-10 13:41
TomTom op een andere iphone syncen zonder dat gegevens verloren gaan... zuhoor iTunes 9 31-08-09 18:15
foto's syncen zonder de programma's syncen. Tieme iTunes 5 03-12-08 15:40
Niet geactiveerde 2G iPhone unlocken zonder dat de firmware bekend is. mac-fan Archief 5 20-09-08 18:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:19.