//

Iphoto keuze map verdwenen uit Itunes

Iphoto keuze map verdwenen uit Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik weet niet goed hoe ik de titel van dit probleem moet vaststellen, maar dit is het probleem. Ik wil de iphone en ipod ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-01-10, 14:43
maartensnijders maartensnijders is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 9
Standaard Iphoto keuze map verdwenen uit Itunes

Hallo,

Ik weet niet goed hoe ik de titel van dit probleem moet vaststellen, maar dit is het probleem.

Ik wil de iphone en ipod synchroniseren met mijn iphoto bibliotheek. Normaal gezien kan dit handmatig gebeuren als je de ipod/iphone inplugd. Dan kan je iedere gebeurtenis, filmrol of wat dan ook selecteren en dan synchen. Nu is de map Iphoto library niet meer te selecteren in Itunes. Wanneer je kijkt in het rijtje van samenvatting/programma's/muziek etc in Itunes. De enige map die geselecteerd kan worden is modified, wanneer deze wordt geselecteerd dan worden alle foto's op jaartal weergegeven en niet zoals ik ze in Iphoto heb aangemaakt met gebeurtenissen en afzonderlijke albums.

Als ik dan bij de map foto's een andere map wil selecteren kan ik de iphoto bibliotheek niet selecteren.

Is er iemand die dit probleem herkend en een oplossing heeft, heb alles al geprobeerd, herstart/reboot/ itunes aan uit enz.

mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
iphoto, itunes, synchronisatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De keuze uit clonen patrickpain Archief 3 27-11-09 22:00
Windows: alle app uit Itunes verdwenen Linsy iTunes 4 14-12-08 16:21
Iphoto op mijn iphone verdwenen janpaul vogelenzang Unlock [archief] 2 19-12-07 23:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:18.