//

Iphone op andere computer geactiveerd

Iphone op andere computer geactiveerd discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het forum afgezocht naar topics die mijn probleem konden oplossen maar tot heden heb ik nog geen resultaat. Dus hierbij heb ik me ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-02-10, 00:52
Dienlo Dienlo is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard Iphone op andere computer geactiveerd

Ik heb het forum afgezocht naar topics die mijn probleem konden oplossen maar tot heden heb ik nog geen resultaat. Dus hierbij heb ik me op dit forum aangemeld om mijn probleem zelf duidelijk te kunnen weergeven en ik hoop dat iemand mij hierbij zou kunnen helpen.

Probleem als volgt :

Ik heb een Iphone aangeschaft en heb deze met hulp van een vriendin aan de praat gekregen. Sim kaartje geplaats , even itunes op haar laptop geinstalleerd en de iphone geactiveerd.

Nu ben ik thuis op me eigen computer ermee gaan klooien om er muziek op te plaatsen via mijn laptop met itunes. Dit werkt perfect en zonder problemen. Maar nu wil ik iets downloaden van de apple store zoals UNO. Deze komt dan bij mijn downloads te staan. Ik klik vervolgens op het Iphone icoontje en ga naar programma's om deze te laten synchroniseren. En steeds als ik dit doe krijg ik het volgende bericht :



NOu dat machtigen heb ik al 15 keer gedaan en het blijft steeds hetzelfde. de programma's die er al opstaan heb ik via de Iphone zelf erop gekregen. Maar ik wil het via me laptop doen omdat dit sneller gaat en ik vind het praktischer.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen en bij voorbaad dank.

Laatst gewijzigd door Dienlo; 02-02-10 om 00:56.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-02-10, 02:45
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Staat de iPhone op dezelfde account ingesteld als je iTunes? Zie Instellingen > Store op je iPhone en rechtsboven in iTunes en vergelijk die. Dat moet namelijk dezelfde account zijn.
Het valt me namelijk op dat je aankopen op je iPhone ook niet gesynchroniseerd zijn met je iTunes.
__________________
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk!
  #3  
Oud 03-02-10, 00:45
Dienlo Dienlo is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Staat de iPhone op dezelfde account ingesteld als je iTunes? Zie Instellingen > Store op je iPhone en rechtsboven in iTunes en vergelijk die. Dat moet namelijk dezelfde account zijn.
Het valt me namelijk op dat je aankopen op je iPhone ook niet gesynchroniseerd zijn met je iTunes.
Heb ik na gekeken en er staat bij beiden hetzelfde account. Zou het kunnen helpen als ik itunes volledig van de laptop waar ik hem op het begin op heb geactiveerd verwijder ? Hij geeft ook aan dat ik niet bevoegd ben om de programma's van me iphone af te spelen op deze computer.

Laatst gewijzigd door Dienlo; 03-02-10 om 00:52.
  #4  
Oud 03-02-10, 01:10
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dienlo Bekijk bericht
Heb ik na gekeken en er staat bij beiden hetzelfde account.
OK, dat is al 1 ding wat niet de oorzaak kan zijn dan. Het wachtwoord wat je steeds invoert om je eigen computer te machtigen, dat klopt ook exact? Denk aan hoofd- en kleine letters, staat CAPS-lock niet toevallig aan, zoiets? Het zou zomaar een "dom iets" kunnen zijn, dat wil ik uitsluiten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dienlo Bekijk bericht
Zou het kunnen helpen als ik itunes volledig van de laptop waar ik hem op het begin op heb geactiveerd verwijder ?
Nee, dat gaat niks veranderen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dienlo Bekijk bericht
Hij geeft ook aan dat ik niet bevoegd ben om de programma's van me iphone af te spelen op deze computer.
Da's logisch, iPhone programma's kun je enkel "afspelen" op 'n iPhone, niet op een computer. Dus wat bedoel je eigenlijk hiermee? Ben zo duidelijk mogelijk om misverstanden te voorkomen, a.u.b.

Heb je al geprobeerd om met rechtermuisknop op de iPhone (in 't hoofdvenster van iTunes aan de linkerkant) te kiezen voor "Aankopen overzetten"? Dan komen normaal gezien de op de iPhone gedownloade apps ook in je iTunes terecht. Gebeurt dat normaal of krijg je dan ook een melding o.i.d.?

Laatst gewijzigd door Buur; 03-02-10 om 01:18.
  #5  
Oud 03-02-10, 23:39
Dienlo Dienlo is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Het wachtwoord en dergelijke klopt allemaal , geen hoofdletters en of capslog aan. Als ik het laatste ga proberen om aankopen over te zetten dan krijg ik het volgende bericht :

Zo als je kunt zien krijg ik weer hetzelfde bericht en geeft hij 6 problemen aan. Onder deze 6 problemen zijn app's die ik via de iphone erop heb gezet.

Laatst gewijzigd door Dienlo; 03-02-10 om 23:42.
  #6  
Oud 04-02-10, 01:35
Auke75 Auke75 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 6
Standaard

Goeiedag, ik ben nieuw hier op het forum en heb mezelf aangemeld omdat ik met exact hetzelfde probleem zat.

Ik heb een 6 weken oude Iphone 3gs 16g overgenomen van een vriendin. Dit toestel heeft ook al aan haar computer gehangen en daarna aan die van mijzelf. Ik kon dus ook wel muziek en films overzetten, maar hij synchroniseerde niet mijn via de Iphone zelf aangeschafte app's. Nu ik de tip las van de rechter muisknop heb ik dit gelijk geprobeerd en bij mij werkt het perfect. Mijn eerste probleem is dus gelijk opgelost.

Hartelijk bedankt en ik hoop nog veel plezier te beleven aan dit forum.

Groeten Auke, a happy user...
  #7  
Oud 04-02-10, 16:31
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dienlo Bekijk bericht
Het wachtwoord en dergelijke klopt allemaal , geen hoofdletters en of capslog aan. Als ik het laatste ga proberen om aankopen over te zetten dan krijg ik het volgende bericht :

Zo als je kunt zien krijg ik weer hetzelfde bericht en geeft hij 6 problemen aan. Onder deze 6 problemen zijn app's die ik via de iphone erop heb gezet.
Kan het zijn dat de 6 apps die problemen geven, dat die onder een andere account gedownload zijn? De meldingen wijzen er wel op. Dan is de oplossing "opschrijven welke, wissen op iPhone, downloaden via iTunes onder goede account en syncen". Probeer het eens, het zijn er maar 6, dus zo klaar.
  #8  
Oud 30-03-10, 14:02
dennis00 dennis00 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 28
Standaard

Ik heb precies hetzelfde probleem... en ben tussentijds wel van iTunes account gewisseld, omdat de oude niet meer werkte, maar ook als ik terug wissel, kan ik dezelfde 4 niet overzetten.

En dat zijn gratis apps...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: muziek iphone behouden met synchonisatie andere computer PeterVerhoeve Muziek, foto & video 4 16-10-10 19:28
Iphone Kan Niet Geactiveerd Worden Met Andere Simkaart!!! Tamer076 iPhone algemeen 4 03-01-10 01:00
Muziek: Muziek van iPhone beluisteren op andere computer mellade Muziek, foto & video 14 15-04-09 23:21
Mac OS X: adres/mail in een computer, music op andere computer kiteseb Desktop-applicaties 0 13-02-08 14:32
Deze iPhone is gelinkt aan een andere computer? dendirk Archief 5 19-01-08 16:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:07.