iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Synchroniseren Windows 7.0 64bit... (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/53551-synchroniseren-windows-7-0-64bit.html)

eacrusher 05-02-10 17:56

Synchroniseren Windows 7.0 64bit...
 
Hallo...

Sinds kort heb ik een nieuwe pc.

Windows 7.0 64 bit
8 Gb RAM DDR3
1.8 Gb Nvidia GTX 260
2 TB Harddisk

Bloedsnel en werkt perfect... Totdat ik echter probeerde mijn iPhone te syncen. Ik heb alles al geprobeerd en nagelezen. Correcte iTunes64bit geïnstalleerd, nieuwe pc gemachtigd, oude pc machtiging ingetrokken, reservekopie gemaakt en teruggezet op de nieuwe pc. Alles prima. Alleen als ik mijn iPhone aansluit en op Synchroniseren klik gebeurd er eigenlijk niets. Hij lijkt even te gaan beginnen maar na 4 seconden stopt ie, geeft geen melding.

Voor zover ik nu kan overzien lijkt het te maken kunnen hebben met een Chipset van Intel P55. Hierdoor schijnt te iPhone niet te kunnen synchroniseren. Ik heb DELL gebeld omdat ik denk dat zij een BIOS update moeten distribueren maar zij geven vooralsnog niet toe. Zij vbinden dat het aan APPLE c.q. Intell ligt.

Heeft iemand ervaring hiermee en/of suggesties over wat ik nu het beste kan doen? Ik gebruik de iPhone ook zakelijk dus ik kan echt niet zonder synchroniseren maar om nou mijn oude pc uitsluitend om die reden niet weg te doen!

Ik hoop dat iemand meer weet dan ik...

Thanx alvast!

Eric

glaantje 05-02-10 18:25

Er moet inderdaad een BIOS update komen om dat te verhelpen in principe. Het is in feite als eerst DELL's zaak om het te fixen middels zo'n update.
Het is inmiddels namelijk duidelijk dat het probleem dus niet bij Apple ligt, maar bij Intel en de ontwikkelaar van het moederbord. Het is een probleem wat zich met de Intel chip voordoet en daar hebben zij zaken mee, jij niet.


Ik las hier over een mogelijke fix voor DELL gebruikers?
http://discussions.apple.com/message...21717#10721717


Intel zelf zegt btw dit:
"We are aware of this situation with the Intel(R) P55 Express Chipset. Intel recommends that you contact your system maker or motherboard manufacturer for the latest bios and driver updates, as this does not depend on the system directly but on the motherboard itself."
Ze wijzen je dus 100% door naar DELL


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:44.