//

iphone 3gs syncroniseren op windows 7 64bit intel core i5 cpu 750

iphone 3gs syncroniseren op windows 7 64bit intel core i5 cpu 750 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik ben pas nieuw hier. een vraagje ik heb een pc met windows7 64bit.(intel core i5 cpu 750) nu heb ik grote problemen met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-02-10, 12:58
vabo vabo is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard iphone 3gs syncroniseren op windows 7 64bit intel core i5 cpu 750

hallo ik ben pas nieuw hier. een vraagje ik heb een pc met windows7 64bit.(intel core i5 cpu 750) nu heb ik grote problemen met het syncroniseren van mijn iphone 3gs. is er iemand die hier al een oplossing voor weet ik kan geen recerve kopie meer maken dus ik durf mijn iphone niet meer te syncroniseren met Itunes onlangs deed niets het meer op de iphone hij syncroniseert de ene keer wel en dan weer niet
alvast hartelijk dank voor de hulp gr. vabo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-02-10, 17:16
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Wat zou het probleem dan moeten zijn ? Krijg je een foutmelding ? Heb ook W7 Pro, 64bit maar dan een i7 processor en ik heb begrepen dat er ook mensen zijn met problemen zoals jij beschrijft icm. de 3GS. Ik heb echter (net alsm ijn vriendin die dezeflde config heeft) geen enkel probleem ? Ik heb wel een clean install gedaan, misschien dat dat nog iets uitmaakt.
  #3  
Oud 16-02-10, 11:11
iPhonevanFranske iPhonevanFranske is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 5
Standaard

Hallo ik ben ook pas nieuw hier. Ik heb een laptop met Windows-7 64bit. (Upgraded van Vista Home) en nu heb ik grote problemen met het synchroniseren van i-Tunes met mijn iPhone 3gs 32 Gb Black. Is er iemand die hier al een oplossing voor weet ik kan geen reservekopie meer maken dus ik durf mijn iPhone niet meer te synchroniseren met
i-Tunes. Op het moment dat ik mijn iPhone koppel aan de laptop, krijg ik een dump (blauw scherm). Wie heeft een oplossing voor dit probleem of heeft soortgelijke problemen gekend.
Alvast hartelijk dank voor de hulp.

Groet,

Franske.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tethering via Bluetooth lukt niet - Windows 7 64bit Boeiend iPhone algemeen 14 31-08-10 12:10
cpu snelheid van de 3gs met OS4 dahar iPhone algemeen 2 05-06-10 00:00
Windows: Synchroniseren Windows 7.0 64bit... eacrusher iTunes 1 05-02-10 18:25
syncroniseren iphone 3g met windows and2309 iTunes 4 25-08-09 20:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:25.