iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   iPhone laat niks anders zien dan Connect to iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/53759-iphone-laat-niks-anders-zien-connect-to-itunes.html)

Rheiken 08-02-10 18:41

iPhone laat niks anders zien dan Connect to iTunes
 
Hallo,

Ik heb een vreemd probleempje. Het begon toen ik mijn iPhone via USB verbond en iTunes startte. Er was een update voor mijn iPhone, en deze wilde ik downloaden & installeren.

Een tijdje later toen ie bezig was met downloaden kreeg ik een foutmelding. Sindsdien laat hij niks anders zien dan de Apple logo, en daarna direct een schermpje met een USB kabel en iTunes logo.

Ik heb rondgekeken naar soortgelijke problemen, maar tot dusver hielp niks. Ik heb geprobeert te resetten via iTunes, maar dat liep ook uit op een foutmelding, en nu kan hij zich helemaal niet meer verbinden met iTunes. Ik heb al meerdere malen geprobeerd zowel Home als Lock button ingedrukt te houden, los van elkaar en samen, maar er gebeurd niks anders dan uitgaan en vervolgens weer hetzelfde probleem hebben.

Iemand een idee?

King1987 08-02-10 18:43

Zet hem in DFU en probeer het nog eens :)

Destiny 08-02-10 18:43

Kun je hem niet activeren in iTunes. Wat zegt iTunes precies?

Rheiken 08-02-10 18:46

iTunes zegt helemaal niks meer, het merkt niks op van mijn iPhone, alhoewel ik wel degelijk zie/hoor dat ie via USB succesvol is aangesloten.

Pascal717 08-02-10 18:53

Welke errors toonde iTunes? :)

Rheiken 08-02-10 18:59

Oh balen dat weet ik niet meer.

Destiny 08-02-10 19:00

Probeer het eens op een andere computer/mac

Rheiken 08-02-10 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 414255)
Probeer het eens op een andere computer/mac

Ik heb het net geprobeerd. Hij vond mijn iPhone, en vroeg om herstel. Hij was vrij vlot bezig, maar ik kreeg uiteindelijk een foutmelding dat hij niet hersteld kon worden.

kai824 08-02-10 19:21

DFU werkt altijd!!!!

Rheiken 08-02-10 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 (Bericht 414251)
Welke errors toonde iTunes? :)

iPhone op iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan. (1611)

Pascal717 08-02-10 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rheiken (Bericht 414277)
iPhone op iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan. (1611)

Wat ik vind over die error code lijkt me niet goed. Gevonden op Apple site:

Error 23, 28, 1011, 1012, 1611: These errors may indicate a hardware issue with your device. Follow the steps in this article and also attempt to restore while connected to a known-good computer and network to isolate this issue to the device. If the IMEI or MAC address is missing or is a default value, this can also confirm a hardware issue.

Edit:
Dit juist gevonden op iPhoneclub met hetzelfde probleem Link
Hoe is DFU zetten Link

Rheiken 08-02-10 23:27

Ik heb het zojuist met een 3e computer geprobeerd, een Mac, en het lukte in een keer :) DFU mode en hoppa, zonder problemen. Alleen wel balen dat letterlijk alles gewist is, maar ja het zij zo.

chris86 09-02-10 09:56

iPhone laat niks anders zien dan Connect to iTunes
 
Probeer een jailbreak via Redsnow. Handleiding gebruikt van Ifoneguide. Heeft bij mij gewerkt. Succes

CH


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:41.