Synchronisatie fout bij 3.1.3 kan bestand niet vinden discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) beste leden sinds ik 3.1.3 ge update heb heb ik niet anders dan fout meldingen of geen internet of geen jb echt kl**** nu als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchronisatie fout bij 3.1.3 kan bestand niet vinden
beste leden sinds ik 3.1.3 ge update heb heb ik niet anders dan fout meldingen of geen internet of geen jb echt kl****
nu als ik mijn iphone 3GS in steek om te synch dan luk het tot dat mijn muziek er op staat daar na krijg ik de fout melding kan bestand niet vinden na herstel van de 3GS blijf ik de fout hebben iemand een idee??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan Cydia niet bij de Appstore vinden. | amsterdam2226 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 05-12-10 16:09 |
Foto's synchroniseren: Kan bestand niet vinden. | LaLena | iTunes | 4 | 22-06-10 17:16 |
Coderen bij synchronisatie kan niet meer uit | Nymphetamine | iTunes | 2 | 31-10-09 17:11 |
Mac OS X: kan orginele bestand niet vinden??? | rmondie | iTunes | 3 | 17-08-09 20:46 |
Kan het bestand iphone1,1 niet vinden | Wilco65 | Archief | 3 | 08-06-09 22:21 |
|
|