iTunes configureert steeds opnieuw discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds ik Windows 7 gebruik heb ik een irritant probleem met iTunes. Telkens als ik hem opstart gaat hij opnieuw configureren, en dan duurt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes configureert steeds opnieuw
Hallo,
Sinds ik Windows 7 gebruik heb ik een irritant probleem met iTunes. Telkens als ik hem opstart gaat hij opnieuw configureren, en dan duurt het weer een paar min voordat hij is opgestart. Ik heb hem al een keer opnieuw geïnstalleerd en ook in compatibiliteit modes gedraaid. Echter blijft hij steeds opnieuw configureren. Iemand enig idee hoe ik hier vanaf kan komen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes steeds opnieuw machtigen? | Ponzah | iTunes | 33 | 08-01-11 18:05 |
Iphone start steeds opnieuw op! Word steeds erger! | djico | iPhone algemeen | 1 | 22-08-10 22:11 |
Iphone start steeds opnieuw op na opnieuw instellen netwerkinstellingen | RBG8 | iPhone algemeen | 0 | 19-06-10 20:44 |
IPhone 3G start steeds opnieuw op | joostvl | iPhone algemeen | 4 | 10-08-09 09:54 |
Muziek: Steeds opnieuw Sync? | Masaki | Muziek, foto & video | 0 | 15-05-09 15:39 |
|
|