//

Via itunes wel video; op iphone geen video

Via itunes wel video; op iphone geen video discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) heb via FTD films gedownload die speciaal voor de iphone zijn (in een ander draadje had ik deze tip gezien) Op mijn iphone staat bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-02-10, 21:27
Riz Riz is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 8
Standaard Via itunes wel video; op iphone geen video

heb via FTD films gedownload die speciaal voor de iphone zijn (in een ander draadje had ik deze tip gezien)
Op mijn iphone staat bij video's; Geen video's gevonden deze kunt u downloaden via Itunes
Als ik ze binnen heb zet ik ze in de bibliotheek van itunes. Dan ga ik via Apparaten naar het tabblad Films..
Ik selecteer de film die ik op mijn iphone wil zetten, klik op toepassen en synchroniseren. Na synchronisatie staat de film in het lijstje van films *bij apparaten op het pijltje naar beneden en op films geklikt*
Maar op mijn iphone onder de app ipod video staat ie niet.. maar de melding van Geen video's gevonden deze kunt u downloaden via Itunes is ook verdwenen.
Volgens mij moet de film dus wel ergens op mijn iphone staan? maar waar geen idee..

Iemand een idee wat ik fout doe.. ?
Ik heb de formaten al veranderd in mp4, m4v maar ook dat wil niet helpen en converten voor iphone/ipod heeft ook niets geholpen...
Dit is de melding die ik krijg als ik geen video's geupload heb..

Dit wordt het beeld als ik via itunes wel een video geupload heb..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Video niet te zien op iphone wel in itunes Riz Muziek, foto & video 3 18-08-11 02:20
Geen video op iPhone met Wi-Fi, wel met 3G WvB22 Wi-Fi 2 02-12-09 21:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:06.