Audiobook niet compleet...
De titel zegt het al...Echt balen dus! :(
Via iTunes een audioboek gekocht maar helaas staat het laatste uurtje er niet op. De tijd loopt door maar er is geen geluid. Ik koop zéér geregeld audioboeken via iTunes maar dit heb ik nooit eerder meegemaakt. Op welke manier kan ik contact zoeken met iTunes en dit probleem aangeven? Op welke manier zou iTunes waarschijnlijk het probleem oplossen? Heeft iemand eerder ervaring mee gehad? **** Via de probleem oplosser van iT heb ik begrepen dat je het gekochte artikel opnieuw vanuit de store moet downloaden. Het betreffende boek is niet mee in de store aanwezig! |
Je krijgt via de mail altijd een bevestiging, met daarbij ook een link of alles klopt.
En wat je hebt betaald. Die klik je aan, en naar wat checken van hun kant krijg je een nieuwe download link toegestuurd. |
Ik kan niet anders zeggen dat iTunes het probleem echt prima heeft opgelost!!
Erg tevreden over hun service! |
O :rolleyes: het was dus al opgelos...? maar je laat de vraag maar staan.
|
Ja, gelukkig was het nu opgelost.
Ik wist niet dat ik de vraag moest verwijderen. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:17. |