iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Verbinding met itunes store mislukt (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/55652-verbinding-itunes-store-mislukt.html)

Pienoet 10-03-10 14:25

Verbinding met itunes store mislukt
 
Ik heb iin de appstore een aantal apps gekocht waarvan er updates zijn.
Om precies te zijn 6 apps die ik kan updaten.

Als ik in de appstore op me iphone op werk alles bij druk krijg ik telkens de melding: Verbinding met itunes store mislukt.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen.

Ik kan wel nog gewoon apps downloaden en kopen:confused:

Timmeh_ 10-03-10 19:00

Dat gebeurd wel vaker, meestal moet je gewoon geduld hebben en het laten nogmaals proberen. Eventuele dingen die je kunt proberen: iTunes afsluiten en weer opnieuw opstarten, de verbinding met het internet uit en weer aan zetten, je computer opnieuw opstarten, uit- en weer inloggen in de iTunes-store, etc, etc..

Maar nogmaals: de oplossing is later nogmaals proberen ;)

Pienoet 11-03-10 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 425046)
Dat gebeurd wel vaker, meestal moet je gewoon geduld hebben en het laten nogmaals proberen. Eventuele dingen die je kunt proberen: iTunes afsluiten en weer opnieuw opstarten, de verbinding met het internet uit en weer aan zetten, je computer opnieuw opstarten, uit- en weer inloggen in de iTunes-store, etc, etc..

Maar nogmaals: de oplossing is later nogmaals proberen ;)

Hmmm ok bedankt.
Ik heb het alleen op mijn iphone zelf.
Op me pc doet itunes het prima.
Ik heb de updates maar via mijn pc gedaan want ik heb dit probleem op me iphone al weken helaas.:mad:

Timmeh_ 11-03-10 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pienoet (Bericht 425251)
Hmmm ok bedankt.
Ik heb het alleen op mijn iphone zelf.
Op me pc doet itunes het prima.
Ik heb de updates maar via mijn pc gedaan want ik heb dit probleem op me iphone al weken helaas.:mad:

Even een paar open deuren om dit op te lossen:
* iPhone opnieuw opstarten
* Een Hard Reset toepassen
* Uit- en weer inloggen in Instellingen > Store

MichaelJ 14-11-10 22:20

Allemaal geprobeerd maar helaas geen resultaat.. Best een ernstig probleem dit.. Ik ga nu een restore doen!

Maximus_nl 15-11-10 11:20

Ik heb hetzelfde probleem, kan wel apps aanschaffen in de store, maar niet updaten. Ik heb dit ook met itunes op mijn desktop. Ik heb al gereset, instellingen opnieuw ingesteld. Misschien een probleem voor meerdere accounts?

MichaelJ 15-11-10 11:45

Heb je toevallig Shipfinder op je iPhone staan? Ik heb deze eraf gehaald en toen zag ik opeens weer updates in de App Store (op mijn iPhone dan). Hele vreemde bug..

Maximus_nl 15-11-10 12:06

Geweldig, dat was het probleem bij mij. Dank je wel!

Rohit 15-11-10 12:28

ik heb dit probleem ook.. :S echt gare shit.. heb al me verbinding uitgezet en alles geprobeerd behalve een hard reset of een restore.. wacht nu op 4.2 (JB) dan zal het probleem wel weggaan..

Per 15-11-10 22:40

Ja, had het zelfde probleem.
Inderdaad Shipfinder verwijderd en het was direct over.
Goeie tip MichaelJ!

sIRwa2 17-11-10 10:50

Ja, ik had precies het zelfde, dit was met een officieus versie van shipfinder, ik weet niet of de officiële versie hier ook last van heeft?

drentheman 18-11-10 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MichaelJ (Bericht 600587)
Heb je toevallig Shipfinder op je iPhone staan? Ik heb deze eraf gehaald en toen zag ik opeens weer updates in de App Store (op mijn iPhone dan). Hele vreemde bug..

SHIPFINDER is inderdaad de dader!!!! Updaten op mijn laptop werkt nu ook weer normaal. Bedankt.

Feebee 29-04-12 22:38

Verbinding met itunes store mislukt
 
Ik al enkele weken een probleem met het updaten van apps op mijn ipad en op mijn iphone. Heb alles al geprobeerd wat in dit forum gesuggereerd is. Ik vermoed dat het te maken heeft met een app die een bug veroorzaakt. Ik lees nl. eerdere berichten dat de app Shipfinder het probleem was. Nu heb ik deze app niet, maar mogelijk is het nu een andere app. Wie helpt mij....:):confused:

AlexanderV 02-05-12 10:34

verbinding met i tunes store mislukt
 
Ik heb sinds het instellen van een nieuw wachtwoord hetzelfde. Alleen updaten lukt niet, aankopen gaat zonder problemen. Heb alles geprobeerd, maar helaas.
Graag advies what to do..:confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:11.