iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: betalen? (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/55918-betalen.html)

beolatin 14-03-10 21:17

betalen?
 
Hallo mensen!
heb sinds gisteren de iPhone 3G.
mooi dingetje hoor!
ook iTunes gedownload natuurlijk, en nu heb ik de gratis barcode scanner, weet iemand, als je een barcode scant, of dát wel geld kost?
want wel paar keertjes gedaan, maar ik mag absoluut niet over mijn abonnement heen gaan anders ben ik hem een maand kwijt!

en geld dit voor allé gratis iTunes games, en andere gratis te downloaden stuff dat het gratis is als het eenmaal op je mobiel staat?

m.v.g.

King1987 14-03-10 21:19

Alles wat op je iPhone staat kost in principe niets meer, alleen de data kosten die je verbruikt om op internet te gaan. Let op, dit doen ook applicaties! (zoals die barcode scan). Maar extra kosten om de app te gebruiken zijn er niet.

Hamertej 14-03-10 21:20

Ja voor alles geldt dat, tenzij je het via in-app-purchases koopt.. Maar dan krijg je daar standaard een pop-up voor. En het wordt sowieso niet betaald via je telefoonrekening maar via je creditcard/itunescard

beolatin 14-03-10 21:23

Data kosten om op internet te gaan? kan je dat even uitleggen want dat begrijp ik niet zo goed, sorry als dat dom is:o

in ieder geval al bedankt voor je reactie(:

EDIT: ohh ja ik heb bij betalingswijze voorlopig nog: geen. ingevuld, dus gelukkig geen extra kosten (:

King1987 14-03-10 21:27

Als jij op internet gaat zonder dat je het draadloos netwerk gebruikt van bij jou thuis (Wi-Fi) kost dit geld. (het 3G/gprs netwerk) daar heb je of een abo voor afgesloten bij je provider (meestal 10 euro onbeperkt in nederland) of betaal je per aantal MB's (belgie)
Meer info kan je vinden bij je provider! :)

Hamertej 14-03-10 21:28

inderdaad heb je nu geen extra kosten, en ik weet niet wat voor een abonnement je hebt? Bij onbeperkt dataverbruik van T-Mobile is er niks aan de hand.. Anders kan internetten duur zijn.

beolatin 14-03-10 21:31

oh oké, ja snap hem nu.
ik heb t- mobile abonnement, iPhone 3g met onbeperkt internet.
alleen kan ik me nog registreren op die t- mobile site, wat echt irritant is.
hopelijk dat het morgen kan.

Hamertej 14-03-10 21:33

Dan is er qua kosten niks aan de hand. Het registreren klopt omdat T-Mobile tijd nodig heeft om je abonnement in te voeren. Ik had mijn iPhone 11-07-08 gekocht en mijn abonnement is 15-07-08 in gegaan..

beolatin 14-03-10 21:37

oké, ja want sinds vandaag staat er 10 minuten op, van de 150, vond ik al raar, en mijn vriendje heeft hem ook, alleen dan de 3gs, en hij zei dat je je gelijk zo moeten kunnen registreren, dus werd al beetje bang, want telkens staat er dat het nummer (nog) niet bekend is of geblokkeerd bij t- mobile.
maar dat klopt dus.

Hamertej 14-03-10 21:46

Heb je ook nummerbehoud gedaan? Want dan duurt het ook langer... Ik wel dus 4 dagen is niet normaal en ik was een van de eerste en het hele T-Mobile netwerk lag die dag plat..

beolatin 14-03-10 21:56

jaa t- mobile is een beetje appart, had hiervoor abonnement van alleen sim only, heb halfjaar niet kunnen zien hoeveel bel minuten en smsjes ik nog had. en toen het weer beetje liep kreeg je via te bellen alleen je belminuten en overige kosten te horen.
maar nee, geen nummer behoud gedaan.
het is een beetje raar gelopen, mocht niet meer op mijn vaders naam, dus dacht ik op mijn vriendjes naam, die is wel al 18. maar dat bleek dus niet te kunnen aangezien je maar 1 keer in de 3 maanden een abonnement afsluiten mag en hij het 2 dagen ervoor al 1 voor zichzelf had afgesloten.
na lang discussiëren mocht het toch weer op mijn vaders naam, en toen was mijn oude abonnement al verlopen, helaas.
maar ik kan er dus op rekenen dat ik nog wel paar daagjes moet wachten?
en kan ik dan nu wel al op internet en zo?

Hamertej 14-03-10 22:04

Oh ja tuurlijk kan je gewoon alles doen. Of het gaat via je abbo of niet.

beolatin 14-03-10 22:07

ohh okey, nee dan snap ik dat, bedankt!

beolatin 14-03-10 22:14

heeft iemand misschien nog echte aanraders qua gratis games, en leuke gadgets te downloaden via iTunes?
owja en euh, zo'n soort bescherm hoesje voor de iPhone? wat kan ik daarvoor het beste nemen? want ik wil hem wel zo krasvrij mogelijk houden:rolleyes:
Ik heb er wel al een bescherm laagje overheen, een spiegelende over mijn beeldscherm.

King1987 14-03-10 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beolatin (Bericht 426446)
heeft iemand misschien nog echte aanraders qua gratis games, en leuke gadgets te downloaden via iTunes?

Hiervoor verwijs ik je naar het forum, hierover is al meer dan genoeg gebabbeld ;)

Tip
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen).



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:48.