//

synchronisatie agenda ?

synchronisatie agenda ? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi ik heb een 3 gs synchronisatie met outlook 2007 adressen ok alleen krijg agenda niet van i phone naar outlook ? heb nu op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-03-10, 23:16
pamaco69 pamaco69 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard synchronisatie agenda ?

hoi ik heb een 3 gs synchronisatie met outlook 2007 adressen ok alleen krijg agenda niet van i phone naar outlook ?
heb nu op i phone 1) alle agenda,s dan zie je een rood puntje voor je agenda punten
2) leeg
3) normaal
iemand een oplossing ?

Dank je wel
paul
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-03-10, 13:27
Theodam Theodam is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 9
Question

Ik heb een gelijksoortig probleem. Tijdens het synchroniseren trad een kortsluiting op; volgens mij was synch contacten toe net afgelopen en was synch agenda bezig.

Daarna werden de contacten nog wel gesynchrroniseerd, maar de agenda niet (Vista en 2007 office). Bovendien waren mijn agendaafspraken op de iphone ineens in het rood gekleurd.
Nadat ik de hulpsite heb geraadpleegd heb ik volgens hun advies de data weg gehaald uit outlook (contacten en adressen) en heb ik weer gesynchroniseerd. De contacten kwamen terug; de adressen niet. Nu hebben de adressen op mijn iphone een oranjekleur.

wat kan ik doen zonder mijn agenda kwijt te raken? Moet ik de reservekopie vinden? Of ben ik die kwijt geraalkt toen ik de opc opnieuw opstartte om te zien of dat zou helpen?

wie kan me helpen?

avast bedankt.

Theo
__________________
Als je advies geeft: heel erg bedankt. Weet dat ik geen handige ICTer ben (noch rijk). Jouw hulp is heel welkom.
  #3  
Oud 15-03-10, 13:41
ViperNL ViperNL is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 97
Standaard

Als jullie beiden nu in iTunes op je iphone klikken en dan naar het tabblad Info gaan. Daar moet je zorgen dat je je agenda synct met Outlook. Daarna helemaal naar beneden scrollen en dan bij "Gegevens op deze iPhone vervangen:" "Agenda's" aanvinken en dan opnieuw synchroniseren. Zou moeten werken
  #4  
Oud 15-03-10, 18:38
CTU CTU is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard

Dat is dus echt ellendig, dat staat bij mij NIET aangevinkt. En nu heb ik zojuist op zeer irritante wijze ondervonden dat wat in de agenda van Microsoft Office Outlook 2003 staat (NIETS DUS) leidend is en dat alle afspraken die ik voor een maand in de Ihpone had gezet, nu na het syncen verdwenen zijn. Daar ben ik uiteraard ontzettend ziek van. Is hier nou niets aan te doen? Meerdere agenda's heb ik overigens niet, komt dat pas als je telefoon simlockvrij is? Mijn abonnement gaat morgen pas in.

  #5  
Oud 16-03-10, 00:53
ViperNL ViperNL is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 97
Standaard

Das vervelend idd. Maar als je de gegevens op de iPhone gaat "vervangen", lijkt me dat al een aardige hint .

Persoonlijk ben ik fan van het syncen met Google Calendar, zie ook Google Sync for your phone werkt vrij gemakkelijk en nooit gezeur meer gehad, afgezien van het feit dat ik zo nu en dan m'n wachtwoord in moet vullen
  #6  
Oud 16-03-10, 13:34
CTU CTU is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard

Zoals je ziet heb ik dat dus uit staan en daarom begrijp ik dus ook niet waarom Outlook leidend is.
  #7  
Oud 16-03-10, 13:36
CTU CTU is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik ga in ieder geval eens proberen hoe dat werkt met Google, of het bevalt.
  #8  
Oud 26-03-10, 00:57
kaptan kaptan is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViperNL Bekijk bericht
Als jullie beiden nu in iTunes op je iphone klikken en dan naar het tabblad Info gaan. Daar moet je zorgen dat je je agenda synct met Outlook. Daarna helemaal naar beneden scrollen en dan bij "Gegevens op deze iPhone vervangen:" "Agenda's" aanvinken en dan opnieuw synchroniseren. Zou moeten werken
hallo , ook ik heb hetzelfde probleem...kan mijn iphone en windows agenda niet synch.......en de agenda kan ik niet aanvinken zoals jij dit beschrijft hierboven...en bij agenda staat er bij mij "geen ondersteunend programma gevonden "???...een ander oplossing mischien??

alvast bedankt.....kaptan
  #9  
Oud 26-03-10, 09:29
Theodam Theodam is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViperNL Bekijk bericht
Als jullie beiden nu in iTunes op je iphone klikken en dan naar het tabblad Info gaan. Daar moet je zorgen dat je je agenda synct met Outlook. Daarna helemaal naar beneden scrollen en dan bij "Gegevens op deze iPhone vervangen:" "Agenda's" aanvinken en dan opnieuw synchroniseren. Zou moeten werken
Dank je wel. Probleem is:

a. de data op de iphone zijn leading. Die op de computer zijn helemaal weg. Dus, recapitulerend wat gebeurde er:

1. ik was aan het synchen (nooit problemen mee gehad);
2. computer crash tijdens reservekopie maken van agenda (contacten was afgerond);
3. vanaf dat moment: alle afspraken in rood/oranje in de iphone. De contacten staan op de pc; de agenda is hgelemaal leeg.

Als ik nu sync met de pc als leading, raak ik al mijn afspraken kwijt. Omdat ik nadat dit gebeurde enkele keren geprobreerd heb te synchen denk ik dat de reservekopie ook niet meer uptodate is want leeg.

Mijn vraag, kortom: hoe dit af te ronden, zodanig dat de data op de iphone op de pc in outlook staan? De google tip[ durf ik niet te gebruiken omdat daar wordt gezegd dat je eerst aan backup moet maken, wat me verstandig lijkt.

groeten
  #10  
Oud 26-03-10, 09:30
Theodam Theodam is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaptan Bekijk bericht
hallo , ook ik heb hetzelfde probleem...kan mijn iphone en windows agenda niet synch.......en de agenda kan ik niet aanvinken zoals jij dit beschrijft hierboven...en bij agenda staat er bij mij "geen ondersteunend programma gevonden "???...een ander oplossing mischien??

alvast bedankt.....kaptan
Dag Kaptan.

dat dacht ik in het begin o0ok dat dit niet kon. Niet flauw bedoeld (want dat was bij mij het geval): zit je op de goede pagina en heb je helemaal naar beneden gescrold?

m vr gr
  #11  
Oud 26-03-10, 09:31
Theodam Theodam is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CTU Bekijk bericht
Ik ga in ieder geval eens proberen hoe dat werkt met Google, of het bevalt.
EN, hoe ging het??
  #12  
Oud 27-03-10, 01:35
kaptan kaptan is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

ja de goeie pagina...maar helaas kan ik niks aanvinken...is lichtgrijs van kleur...dus moet er ergens anders eerst iets aan/uitgezet worden..??
mvg kaptan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Theodam Bekijk bericht
Dag Kaptan.

dat dacht ik in het begin o0ok dat dit niet kon. Niet flauw bedoeld (want dat was bij mij het geval): zit je op de goede pagina en heb je helemaal naar beneden gescrold?

m vr gr
  #13  
Oud 06-05-10, 14:56
ViperNL ViperNL is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaptan Bekijk bericht
ja de goeie pagina...maar helaas kan ik niks aanvinken...is lichtgrijs van kleur...dus moet er ergens anders eerst iets aan/uitgezet worden..??
mvg kaptan
Als er "geen ondersteund programma" is gevonden, denk je dan dat als je ergens iets aanvinkt het in een keer magischerwijs wel gaat werken? Nee dus, om te synchroniseren heb je outlook (Windows/Mac) of iCal (Mac) nodig.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 23:33
Synchronisatie van agenda Jillvh iTunes 8 28-01-11 17:28
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 22:21
Synchronisatie meerdere agenda's Jokepetoke iPhone algemeen 2 17-11-08 20:09
Synchronisatie agenda didiegonzales Archief 3 03-08-08 09:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:53.