iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: iTunes leest mijn Iphone niet? (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/56540-itunes-leest-mijn-iphone-niet.html)

Sjeffer 26-03-10 10:38

iTunes leest mijn Iphone niet?
 
Hallo,

Ik had al een ipod en als ik die aan sluit op me laptop werkt het gewoon, gister heb ik een iphone gekocht en aangesloten maar itunes vind mijn iphone niet . niks niet laad niet op niks. Ook heb ik windows 7 kan het daar aan liggen ? en hoe kan ik het oplossen?

Mvg
Andy

Bomans 26-03-10 10:41

Herkent een andere pc hem?
Kan je hem opladen via stopcontact.

Anders vrees ik dat je een DOA hebt en je moet gaan omwisselen.

edit

EDIT
Je iPhone werkt wel gewoon?


Sjeffer 26-03-10 10:43

ja dat weet ik maar moet ook via pc kunnen vandaar dat ik het melde en ja via andere pc werkt wel en wat is een DOA ?
En kan het aan windows 7 liggen ?


ja me iphone werkt wel gewoon

Bomans 26-03-10 10:57

Dan ligt het waarschijnlijk aan je windows 7. (geen ervaring mee)

Sjeffer 26-03-10 10:58

mmm,dat dacht ik dat het daar aan lig mischien komt erin de loop van de dag wel iemand die het weet zou fijn zijn maar toch nog bedankt;)

eentje 26-03-10 10:58

doa is dead on arival. ik heb windows 7 64 bit en die herkent mijn iphone gewoon

Sjeffer 26-03-10 10:59

toen je hem aansloot deed die meteeen ja? wat raar bij mij vind die niks en gister bij een vriend van mij deed die ook gewoon

Bomans 26-03-10 11:02

Op het forum zijn al verschillend e topics ivm windows 7.
Ik stel voor dat je ze eens doorleest.

Sjeffer 26-03-10 11:19

nou heb wat geprobeert en nu vind de iphone wel hij laadt nou wel op via de pc maar hij vindt hem nog steeds niet in itunes hij geeft aan dat ik 64 bit versie moet downloaden dat heb ik gedaan geeeft nog die fout aan ?

update:
het is me gelukt maar als nog bedankt allemaal ;)

eentje 26-03-10 11:56

als je nu de oplossing ook nog even neerzet hier heeft iemand anders die misschien nog eens tegen het zelfde probleem gaat aanlopen minder stres omdat jij hem hebt verteld wat het probleem was en dus ook dus oplossing v oor zijn.haar probleem ;x D

Lucien1966 04-04-10 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjeffer (Bericht 430618)
Hallo,

Ik had al een ipod en als ik die aan sluit op me laptop werkt het gewoon, gister heb ik een iphone gekocht en aangesloten maar itunes vind mijn iphone niet . niks niet laad niet op niks. Ook heb ik windows 7 kan het daar aan liggen ? en hoe kan ik het oplossen?

Mvg
Andy

Ik heb ook een macbook pro, die nu opeens niet de iphone ziet bij aansluiting, (dus geen connectie met itunes en ook niet opladen) terwijl dat wel het geval was, want heb ook gewoon de iphone met deze laptop/itunes geactiveerd en er muziek op gezet..
Ipod wordt wel herkend door itunes. Aansluitingskabel werkt wel gewoon via het stopcontact.

Iemand een idee?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:42.