iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   iTunes automatisch opstarten bij connectie iPhone (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/56671-itunes-automatisch-opstarten-connectie-iphone.html)

Lancia 28-03-10 21:44

iTunes automatisch opstarten bij connectie iPhone
 
Hallo

Vroeger startte iTunes automatisch op bij connectie iPhone met mijn Mac.
Nu niet meer ?
Weet iemand welke instelling ik onbewust gewijzigd heb ?

Groeten

Lancia

ipwnjnki 28-03-10 22:19

Je apparaat/iphone selecteren in je iTunes,

bij dat hoofdscherm/Tablad : "samenvattingen"

staat onder aan "opties"

daar staat ook bij: "Automatisch synchroniseren bij het aansluiten van de iphone"

die aanvinken ☑

dan wordt je itunes automatisch opgestart bij het ansluiten van je telefoon op de computer

King1987 28-03-10 22:21

 Verplaatst naar: iTunes om aan 10 tekens te komen

Lancia 29-03-10 01:10

Het werkt toch niet ...
 
Dank voor je feedback maar al wat je aangeeft is correct aangevinkt ... en toch doet ie het niet ! Toch bedankt !
Bizar maar het zijn de feiten ....

Hopelijk durft er nog iemand me een advies door te sturen !

ipwnjnki 29-03-10 01:11

???? ik snap um niet :P

dhm 09-04-10 13:11

Ok, hier een soortgelijk probleem. iTunes start niet meer automatisch op na het aansluiten van mijn iPhone.

Even wat achtergrond info:

MacOSX 10.6.3
iTunes 9.1
iPhone 3GS met 3.1.3
Encrypted back-up met password
Sync werkt, alleen handmatig

iTunes start niet automatisch meer op (zonder dat ik bewust iets heb aangepast) en 'open iTunes when iPhone is connected' is grijs / greyed out...

Ik heb geprobeerd iTunes opnieuw te installeren, probleem niet verholpen. Auto-sync voor deze iPhone vind ik geen probleem.

Iemand suggesties?

dhm 12-04-10 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dhm (Bericht 436218)
Ok, hier een soortgelijk probleem. iTunes start niet meer automatisch op na het aansluiten van mijn iPhone.

Even wat achtergrond info:

MacOSX 10.6.3
iTunes 9.1
iPhone 3GS met 3.1.3
Encrypted back-up met password
Sync werkt, alleen handmatig

iTunes start niet automatisch meer op (zonder dat ik bewust iets heb aangepast) en 'open iTunes when iPhone is connected' is grijs / greyed out...

Ik heb geprobeerd iTunes opnieuw te installeren, probleem niet verholpen. Auto-sync voor deze iPhone vind ik geen probleem.

Iemand suggesties?



Niemand een idee?

TUX2K 12-04-10 13:36

In de setting van iTunes in het tabbald Devices (apparaten)
Het vinkje weg halen van "Prevent iPos, iPhones and iPads from sync automatically" ( "Verkom dat iPods, iPhones en iPad automactische gaan syncen."

dhm 21-04-10 19:22

dat was de truc. Thanks!

j.o. 18-09-11 17:25

op mijn Mac in iTunes staat aangevinkt: "Automatisch synchroniseren bij het aansluiten van de iphone". In de settings van iTunes is het vinken weggehaald van: "Verkom dat iPods, iPhones en iPad automactische gaan syncen." En nog start iTunes niet automatisch op als ik mijn iPhone of iPad aansluit. Bij handmatig opstarten van iTunes herkent hij de apparaten wel. Kan iemand mij helpen? Ik wil graag dat iTunes automatisch opstart.

jbakkenes 30-09-11 17:12

Had hetzelfde probleem. Alles leek goed te staan maar iTunes starte niet bij het aansluiten van de iPhone. Wel werd de fotolader geopend. Mac detecteerde mijn iphone blijkbaar wel.
Heb toen het volgende gedaan:
-vinkje bij Opties "Open itunes bij aansluiten van deze iphone" weggehaald,
-laten synchroniseren,
-iPhone losgekoppeld,
-iTunes afgesloten,
-iTunes weer opgestart,
-iphone aangesloten,
-vinkje weer aangezet,
-synchroniseren,
-iPhone losgekoppeld,
-iTunes afgesloten,
-iphone aangesloten

en nu werd iTunes wel opgestart...

stond blijkbaar ergens een "palletje" niet goed.

Succes.

ronvm 23-01-13 12:01

Bij mij nu een zelfde soort 'probleem'. Op mijn iPhone wordt iTunes niet geopend en op die van mijn dochter wel. Beide zijn van het zelfde type (iPhone 3GS 16), waar zou dit aan kunnen liggen? Duidelijk niet aan iTunes.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:38.