//

Synchronisatieprobleem: gebruikersaccounts iTunes???

Synchronisatieprobleem: gebruikersaccounts iTunes??? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een tijdje heb ik een erg irritant probleem. Wanneer ik mijn iPhone wil synchroniseren krijg ik de volgende mededeling: De gegevens op de iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-03-10, 17:08
jayjay00 jayjay00 is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 15
Standaard Synchronisatieprobleem: gebruikersaccounts iTunes???

Sinds een tijdje heb ik een erg irritant probleem. Wanneer ik mijn iPhone wil synchroniseren krijg ik de volgende mededeling:

De gegevens op de iPhone (...) zijn al gesynchroniseerd met een andere gebruikersaccount. Wilt u in plaats daarvan de iPhone synchroniseren met de gegevens van deze gebruikersaccount?

Ik kan dan kiezen uit info samenvoegen of vervangen. Ontzettend irritant want als ik dan klik op 'samenvoegen', dan worden allerlei agenda-items e.d. die ik eerder heb verwijderd of aangepast op mijn telefoon er weer tussen gezet vanuit outlook.

Ik snap hier niks van want ik ben de enige persoon die mijn laptop en dus ook mijn iTunes gebruikt. Waar in iTunes kan je sowieso van gebruikersaccount wisselen?? Ik zie deze optie nergens!!

En hoe krijg ik het weer zo dat mijn iPhone weer gewoon met mijn (enige) gebruikersaccount synchroniseerd???

Is iTunes verwijderen en opnieuw installeren een idee?

Alvast bedankt...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-03-10, 17:21
jayjay00 jayjay00 is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 15
Standaard

Oh en iedere keer dat ik iTunes opstart krijg ik een dialoogscherm (iTunes-configuratie-assistent) dat net doet alsof ik iTunes voor de 1e keer opstart:

"Welkom bij iTunes. Deze assistent stelt u een aantal korte vragen waarna iTunes voor gebruik met uw computer wordt geconfigureerd. (...)"

Als ik dan op 'next' klik vraagt itunes of ik automatisch wil zoeken naar audiobestanden om aan mijn bibliotheek toe te voegen en stelt hij allerlei andere vragen alsof ik m voor t eerst opstart. heel vreemd..
  #3  
Oud 23-03-11, 21:21
Appeleter Appeleter is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard Synchronisatie itunes

Hoi Ik heb precies hetzelfde probleem. Ben je al wijzer geworden sindsdien?

Ben benieuwd...
  #4  
Oud 23-03-11, 22:53
jayjay00 jayjay00 is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 15
Standaard

Nee, niet echt. Hij blijft af en toe zeggen dat de gegevens al met een andere account zijn gesynchroniseerd. Heel irritant.
  #5  
Oud 20-10-11, 13:04
tleeuwen tleeuwen is offline
• iOS 16.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Hengelo (Ov)
Berichten: 14
Standaard

Ikheb dit probleem ook en ik kan me voorstellen dat er nog veel meer zijn die dit probleem hebben. Wat ik niet snap is dat er uberhaupt geen reacties komen. Ook in andere forums wordt wel veel gepost maar antwoorden op problemen schijnen uit te blijven.
Is er dan niemand die hier een oplossing voor heeft, is notabene een post uit 2010!!!
  #6  
Oud 14-09-12, 14:37
kandeweg kandeweg is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik heb net op de iPad dezelfde melding gekregen, en alles 'vervangen'
nu synct de agenda weer top!

Mijn probleem is dat ik de melding ook bij mijn iPhone kreeg. Daar heb ik op 'samenvoegen' geklikt, maar mijn Outlook synct nu niet meer goed. Ik wil nu die melding wel weer terug, zodat ik op vervangen kan klikken! Maar hoe??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synchronisatieprobleem paul45 iPhone algemeen 0 03-12-10 13:10
Synchronisatieprobleem josboer01 iTunes 0 27-10-10 23:26
Synchronisatieprobleem GuyF iPhone algemeen 0 03-10-10 13:32
iPhone synchronisatieprobleem zorphion iPhone algemeen 0 02-03-10 09:36
Synchronisatieprobleem muziek iPhone 3G 16gb sergejulien iTunes 2 14-05-09 22:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:03.