iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: iTunes 9.1 is uit met iPad ondersteuning (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/56792-itunes-9-1-ipad-ondersteuning.html)

iScorpio 30-03-10 22:56

iTunes 9.1 is uit met iPad ondersteuning
 
iTunes 9.1 is net uitgekomen en deze heeft iPad ondersteuning.

Daarnaast zijn er al meerdere meldingen dat deze versie niet meer samen werkt met iPhones die een jailbreak hebben. Dus nog even voorzichtig zijn met de update totdat er meer info over bekend is!

1e update via twitter:
iTunes 9.1 kills blackra1n. So if you use it to boot a tethered idevice, don't update!

2e update via twitter:
It seems that blackra1n issues are occurring for Windows users only, Mac OS X doesn't seem to have such issues. Should still wait for word.

eentje 31-03-10 09:02

ik vond zojuist dit:
iH8sn0w schijnt een fix te hebben voor problemen met blackrain onder windows:

ik heb het niet geprobeerd zelf. ik blijf zelf voorlopig ook nog ff bij oude itunes

BlackBreeze : Fix iTunes 9.1 and BlackRa1n issue on Windows | jailbreak

Bomans 31-03-10 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eentje (Bericht 432410)
ik vond zojuist dit:
iH8sn0w schijnt een fix te hebben voor problemen met blackrain onder windows:

ik heb het niet geprobeerd zelf. ik blijf zelf voorlopig ook nog ff bij oude itunes

BlackBreeze : Fix iTunes 9.1 and BlackRa1n issue on Windows | jailbreak

MuscleNerd:
iTunes 9.1 safe for overall jailbreak, unlock, PwnageTool, redsn0w mac+pc, DFU mode, saurik's server. (blackra1n broken, not Apple's fault)

En inderdaad, die fix zou het verhelpen.

eentje 31-03-10 09:12

ik ben benieuwd of iemand dit al geprobeerd en test heeft op dit forum.

mooi dat er weer zo snel door iedereen gereageerd wordt door de jb wereld :)

hangloose 31-03-10 15:55

Heb het net geprobeerd. Werkt gewoon weer zoals altijd nadat je BlackBreeze hebt gebruikt. je kan dus gerust updaten na 9.1 :)

lolsmurf 31-03-10 16:21

iTunes 9.1 start normaal op na de update, maar telkens als ik in de kolombrowser scroll dan sluit ie af. Iemand een idee? Kwam hier hetzelfde probleem tegen. Heb een MacBook met osx 10.6.3.

iScorpio 31-03-10 16:38

Heb iTunes 9.1 geïnstalleerd en de iPhone kan gewoon synchroniseren ;) Maar de reserverkopie maken duurt wel weer langer dan normaal, de de eerste keer in 9.1.

hbwk 31-03-10 19:37

sinds de update naar 9.1 vraagt het programma mDNSResponder.exe continu 50% van de CPU. mDNSResponder.exe is een onderdeel van Bonjour. Als ik iTunes wil opstarten, lukt dat niet. Hij blijft op iets hangen. Als ik het proces mDNSResponder.exe sluit in windows taakbeheer, start iTumes meteen op. Iemand enig idee wat ik kan doen hieraan. Ik heb al een volledige deïnstallatie van iTunes uitgevoerd zonder succes.

jkthebest 01-04-10 10:52

Ik heb een iphone 3gs (oude bootrom) met 3.1.2 jailbreak, kan ik gewoon updaten?
alvast bedankt

eentje 01-04-10 13:31

als ik het allemaal goed begrijp moet ik mijn tethered iphone dus uitzetten en dan booten dmv blackbreeze om te kunnen syncen met 9.1 ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:05.