iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Synchronisatieproblemen na update itunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/56801-synchronisatieproblemen-na-update-itunes.html)

robbiedobbie 31-03-10 08:08

Synchronisatieproblemen na update itunes
 
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist de itunes update uitgevoerd naar 9.1, maar sindsdien heb ik synchronistatieproblemen. Hij herkend mijn iphone af en toe helemaal niet, en als hij hem herkent geeft itunes foutmeldingen over het synchroniseren van de contacten en agenda. hij wil ook outlook niet meer zien in de instellingen dus ik kan niets meer instellen voor het synchroniseren van contacten en agenda. Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt,
Robbiedobbie

Ravenge 31-03-10 09:28

Heb jij een jailbreak op je iPhone toegepast? (Ondanks dat je profiel zegt dat je dat niet hebt).

robbiedobbie 31-03-10 12:56

1 Bijlage(n)
Ik heb hem ooit gejailbreaked maar omdat ik het niet heel veel voordelen vond hebben en ik een thethered had, heb ik hem gerestored en heb nu fimware 3.1.3. Daarom vind ik het ook raar dat het nu niet werkt.

EDIT: Ik heb nu geproveerd m'n iphone te restoren omdat ik dacht dat er misschien wat mis was met de iphone, maar nu wil ie m'n simkaart niet meer activeren. Dit terwijl ik hem officieel simlock vrij heb uit belgie. Ik krijg steeds een melding dat hij geen instellingen kan vinden en dat ik de kabel opnieuw moet aansluiten.

robbiedobbie 31-03-10 16:25

Ik heb nu dus een oudere itunes geinstalleerd waardoor het weer werkt. Alleen ben ik nu alle apps kwijt. hoe kan ik deze terugkrijgen?

fonta 31-03-10 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robbiedobbie (Bericht 432585)
Ik heb nu dus een oudere itunes geinstalleerd waardoor het weer werkt. Alleen ben ik nu alle apps kwijt. hoe kan ik deze terugkrijgen?

Goed om te horen dat het allemaal weer werkt.
De enige manier om je apps weet terug te krijgen is denk ik door ze opnieuw te downloaden. Als je betaalde apps download en je hebt deze al eens aangeschaft met je itunes account krijg je de melding dat er al reeds voor betaald is.
Je hoeft de app dan dus niet opnieuw te kopen.

robbiedobbie 01-04-10 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonta (Bericht 432726)
Goed om te horen dat het allemaal weer werkt.
De enige manier om je apps weet terug te krijgen is denk ik door ze opnieuw te downloaden. Als je betaalde apps download en je hebt deze al eens aangeschaft met je itunes account krijg je de melding dat er al reeds voor betaald is.
Je hoeft de app dan dus niet opnieuw te kopen.

Werkt dit ook voor apps die 1 dag gratis waren en die ik toen heb gedownload?

shapezzz 10-04-10 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robbiedobbie (Bericht 432793)
Werkt dit ook voor apps die 1 dag gratis waren en die ik toen heb gedownload?

Als je er nu voor wil betalen wel anders niet ;)

robbiedobbie 10-04-10 11:02

Ik heb het uiteindelijk gewoon geprobeerd omdat ik toch geen tegoed meer had, en dit werkt dus wel gewoon. Hij geeft aan dat je het al hebt gekocht en of je het opnieuw wil downloaden.

Imemyself 10-04-10 12:29

is er echt geen andere manier om gewoon met een of ander programma 9.1 weer normaal te krijgen ?
want ik heb zelf nu ook problemen met 9.1 als ik mn iphone synchroniseer geeft hij hem wel weer in itunes maar zegt hij dat ik naar samenvatting moet gaan en dan de fabrieksinstellingen moet resetten...
terwijl ik nog nooit een jailbreak heb gedaan en hij is door t-mobile simlockvrij gemaakt.

hulp?

robbiedobbie 10-04-10 12:30

Ik heb geen andere manier gevonden. Ik raad je aan om een oudere versie van itunes te installeren en alle problemen zijn opgelost.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:24.