//

Probleem met agenda na update iTunes

Probleem met agenda na update iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Na vandaag een iTunes update te hebben uitgevoerd is er een raar probleem ontstaan. (Ik synchroniseer met Outlook wat normaal nooit problemen oplevert) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-03-10, 16:15
Daan_82 Daan_82 is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard Probleem met agenda na update iTunes

Beste forumleden,

Na vandaag een iTunes update te hebben uitgevoerd is er een raar probleem ontstaan. (Ik synchroniseer met Outlook wat normaal nooit problemen oplevert)

Na de update zijn de agenda items die de hele dag duren in de iPhone-agenda één dag naar voren geschoven ten opzichte van de items in Outlook. Bijvoorbeeld mijn vakantie van 2 juli t/m 16 juli staat nu genoteerd als 1 juli t/m 15 juli.

Iemand een oplossing? Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-04-10, 10:07
MiriamV MiriamV is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard ook probleem agenda Help!!

Hoi allemaal,
ook ik heb gisteren mij Iphone geupdate.

Nu geeft mijn agenda op de iphone alle afspraken een dag eerder aan. Terwijlin outlook alle afspraken goed staan.

Alle tips zijn welkom, alvast bedankt
  #3  
Oud 01-04-10, 21:54
Neoxellos Neoxellos is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Standaard

Zelfde hier. Mooi zooitje.
  #5  
Oud 05-04-10, 10:21
minosvdb's schermafbeelding
minosvdb minosvdb is offline
• iOS 8.3
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 36
Question Zelfde probleem: alles staat een dag eerder gepland

Besten,

Ik zit denk ik met hetzelfde probleem.
Gemakshalve (snelle ingave in Outlook 2007) zijn al mijn agenda-items "hele-dag" items.

Sinds mijn laatste iTunes upgrade heb ik ook het probleem dat all mijn agenda-items bij de vorige dag geplaatst worden. Dit is knoertvervelend en ik heb me bij allerlei instellingen al rot gezocht naar een oplosssing. Tot hier toe echter zonder resultaat.

Is hier intussen al een oplossing voor gevonden of geweten wanneer die komt?

Mss voorlopig opnieuw een vorige iTunes versie installeren maar waar hoe doe ik dat nu weeral?

Groetels
  #6  
Oud 11-04-10, 12:18
lotusdiver lotusdiver is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: tilburg
Berichten: 35
Standaard

is er al meer bekend over dir probleem wat zich voordoet na de update van ITunes?
Ik hoor er niets meer over, maar durf mijn iphone niet meer te synchen.
  #7  
Oud 11-04-10, 14:35
liang liang is offline
• iOS 5.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 55
Standaard Agenda sync probleem na Itunes update

Over welke update versie hebben jullie het?
  #8  
Oud 11-04-10, 14:59
nicovwijk nicovwijk is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 1
Standaard

Over I-tunes 9.1, hier ook alles een dag eerder. Apple was zeker meer bezig met de I-pad dan met i-tunes 9.1
  #9  
Oud 11-04-10, 15:14
IvoJanssen IvoJanssen is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 9
Standaard

Same problem here!

Is inderdaad een probleem met update naar iTunes 9.1

Heb het voorlopig kunnen oplossen met het uitvoeren van een Diagnostische test in iTunes. Daarna lukte sync terug. Heb geen probleem met afspraken die een dag eerder staan of uren die niet correct zijn.

Vraag is of je voorlopig elke keer zo'n Diagn. test moet uitvoeren...
  #10  
Oud 11-04-10, 16:02
liang liang is offline
• iOS 5.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 55
Standaard Agenda async probleem Itunes 9.1.079

Ik heb Itunes update gedonwload voordat ik van dit probleem wist. En ja, ook ik heb dat probleem. Uit een test blijkt dat je dit kunt voorkomen door in Outlook niet "duurt de hele dag" vakje afvinkt, maar de uren van de hele (of grootste deel ) dag invult. Dan heb je dat probleem niet. Ik heb ook altijd vreemd gevonden van outlook, dat als je dat holje voor de hele dag afvinkt, dat niet in de agenda ziet. Je kunt zelfs afspraken gedurende de dag inplannen. Hangt dus vanaf hoe je tegen dit probleem aankijkt.

Ik ga die diagnose test eerst proberen. Anders keer ik gewoon terug naar de vorige versie van Itunes
  #11  
Oud 12-04-10, 00:41
liang liang is offline
• iOS 5.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 55
Standaard agend sync probleem met update Itrunes 9.1.075

Terugkeren naar vorige versie van Itunes is niet mogelijk. de bestanden worden niet meer herkend.

Hopen dat Itunes weer een update correctie uitgeeft om dit problem op te lossen.
  #12  
Oud 17-04-10, 13:20
Awater Awater is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 68
Standaard

Ook ik heb dit probleem met grote gevolgen van dien. Alle data van mijn Outlook agenda zijn in de iPhone 1 dag naar voren gehaald na de recente iTunes opdate. Heel vervelend. Hoop dat er snel een oplossing komt voor dit probleem.

Jan sr
  #13  
Oud 19-04-10, 15:56
liang liang is offline
• iOS 5.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 55
Standaard Agenda sync probleem Itunes 9.1.0.79 en Microsoft outlook

Ik heb (gelukkig) geen problemen. Er wordt niets verschoven.
Vreemd dat jullie daar wel problemen mee hebben.
Voor de volledigheid dan maar: Ik gebruik Microsoft Outlook 2003-SP3(onderdeel van Microsoft office Pro 2003).
wat wel is veranderd bij mij is het volgende:
als je een actviteit voor een hele dag plant door het hokje "duurt hele dag" aanvinkt, wordt dit nu niet meer in je agenda van Iphone geregistreerd. Althans dat merk ik bij mijn Iphone met OS 3.1.
  #14  
Oud 19-04-10, 16:48
Awater Awater is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 68
Standaard

Inmiddels heb ik internet afgezocht en het blijkt dat het door mij gesignaleerde probleem een mega bug is die internationaal veel ellende veroorzaakt. Berichten uit de VS, Australie en NZ bijv. dateren al vanaf eind maart 2010. Er is door Apple nog steeds geen oplossing voor aangeboden, wat natuurlijk schandalig is. Zelf een probleem veroorzaken dat voor velen, zoals ook voor mij, echt professioneel ook een groot probleem is, en dan te laks zijn om daar iets aan te doen. Te druk met de iPad waarschijnlijk, dat levert meer geld op. Met die hele Apple heb ik het inmiddels overigens wel gehad. Zoveel apps die niet of maar half functioneren, waar je dan vaak ook nog flink geld voor betaalt. En dan heb ik het nog niet over de miserable 3G dekking, maar daar kan Apple natuurlijk niets aan doen. Het hele dataverkeer over de smartfone en de mogelijkheden daarvan zijn potentieel groot, maar de techniek is er nog lang niet naar om er ook daadwerkelijk iets aan te hebben.
  #15  
Oud 19-04-10, 17:20
K9-Noja K9-Noja is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: zuid holland
Berichten: 8
Standaard

hmm ben dus niet de eenigste met het dag naar voren probleem.
__________________
The difference between my K9 and me ?
K9 doesent negociate.
  #16  
Oud 19-04-10, 17:42
Awater Awater is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 68
Standaard

Nee, je bent zeker niet de enige. Integendeel. Een provisorische oplossing is overigens om bij alle afspraken die je in Oulook agenda noteert een vinkje bij 'Duurt hele dag' te zetten, en dan de bij de afspraak zelf een tijd in te vullen. Dan gaat het synchroniseren met iTunes wel goed.
  #17  
Oud 10-05-10, 15:49
mheim mheim is offline
• iOS 5.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Weet iemand inmiddels een oplossing voor dit probleem? Ook ik heb er namelijk last van. De diagnostische test bood bij mij geen soelaas. Aangezien ik na 19 april geen bijdragen meer zie, is er misschien nu wel een oplossing? Zo ja, dan hoor ik dat graag!~
alvast veel dank
  #18  
Oud 10-05-10, 16:01
Awater Awater is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 68
Standaard

Bij mijn weten is er voor dit probleem geen oplossing. Ook op internationale fora is er veel over te doen, maar Apple is, zoals zo vaak, niet geinteresseerd. Hier is immers geen grof geld mee te verdienen, en daar gaat het hen uitsluitende om. Ik ben inmiddels weer overgegaan op een gewone papieren agenda. Maar het blijft schandalig dat Apple voor zo'n relatief klein technisch probleem dat voor zo veel mensen zo veel grote gevolgen heeft, te beroerd is om een fatsoenlijke oplossing te bieden.
  #19  
Oud 11-05-10, 20:05
Neoxellos Neoxellos is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Standaard

Bij mij is het probleem van synchronisatie opgelost na de laatste update van itunes (9.1.1).
Ik heb wel handmatig alle fouten moeten corrigeren, dat doet de update niet automatisch!!
Nu werkt syncen weer prima.
  #20  
Oud 16-05-10, 13:37
hendrikkoning hendrikkoning is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard synchronisatie problemen na update itunes naar 9.1

Zelfde probleem. Agenda items in Outlook worden een dag eerder in iphone gezet. Andersom van iphone naar outlook gaat goed!.
Ik heb de vorige versie van itunes weer geladen maar helpt niet.
Heb geen idee hoe dit moet worden verholpen.
T-mobile helpdesk zegt dat in bij Apple care moet zijn. En Apple care zegt dat alles m.b.t. de iphone door T-mobile moet worden afgehandeld.
Wordt van kastje naar muur gestuurd. Slecht georganiseerd.
Heb geen idee waar ik zo'n klacht kwijt kan. Weet iemand dat??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met Agenda iWiefring iPhone algemeen 13 27-11-10 22:27
geen sync agenda iPhone en itunes na update bruce27 iTunes 2 22-09-10 20:17
agenda items verdwenen na update itunes en ios4 Aeron iTunes 1 22-09-10 08:42
Itunes synchroniseert niet met Outlook agenda/contacts na fw update 3.1.2 miltonvv iTunes 17 28-04-10 21:45
Agenda sync na 3.0 update Exchange 2007 probleem serviceweb iTunes 0 28-07-09 12:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:04.