//

iTunes verwijderen en herinstalleren: info over muziek kwijt?

iTunes verwijderen en herinstalleren: info over muziek kwijt? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik wil iTunes verwijderen en helemaal opnieuw installeren, dus ook bonjour en al dat soort ondersteunende programma's eraf. Ben ik dan mijn hele ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-03-10, 22:56
jayjay00 jayjay00 is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 15
Standaard iTunes verwijderen en herinstalleren: info over muziek kwijt?

Hallo allemaal,

Ik wil iTunes verwijderen en helemaal opnieuw installeren, dus ook bonjour en al dat soort ondersteunende programma's eraf.

Ben ik dan mijn hele bibliotheek en alle info over muziek (genre, album-artiest, nummer op cd, etc.) dan ook kwijt??? En mijn afspeellijsten???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-04-10, 10:07
tracker's schermafbeelding
tracker tracker is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Zwitserland
Berichten: 118
Standaard

dat denk ik wel. je kan natuurlijk de folder itunes ergens backuppen en later weer terugzetten. is het de zelfde versie die je installeert, denk ik dat het niets uitmaakt. ik wilde van 9 naar 8, omdat het beter zou communiceren met m'n iphone. de hele structuur was weg en eigenlijk had ik meer gelazer dan dat het hielp. ben nu weer terug naar 9 en ik update niet meer.
__________________
Heb ik nu een appel of een apple.
富蘭久 伴 多 告, 伴 久 富
  #3  
Oud 01-04-10, 17:21
jayjay00 jayjay00 is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tracker Bekijk bericht
dat denk ik wel.
Ok, de info die je via iTunes invult bij je muziek (artiest, album, album-artiest, genre, nummer op de cd, etc.) is dus niet gekoppeld aan het originele bestand????

Weet iemand dit?
  #4  
Oud 01-04-10, 17:58
tracker's schermafbeelding
tracker tracker is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Zwitserland
Berichten: 118
Standaard

dat zij vlgs mij gegevens die van de cd komen en je niet zelf invult. maar goed, ik denk dat die gegevens in de library files staan. also, als je itunes helemaal overnieuw erop wilt zetten, moet je er wel voor zorgen dat je de zelfde versie installeert. die kan nl die library files lezen. anders krijg je error meldingen.
  #5  
Oud 01-04-10, 18:57
jayjay00 jayjay00 is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 15
Standaard

Ok thanks, dan ga ik dat doen... Maar waar staan die library files ergens???

Ik kan ze nergens vinden. Als ik via de zoek-functie in windows op de naam van artiesten uit mijn library zoek, dan vind ik alleen de originele mp3-bestanden!!!
  #6  
Oud 01-04-10, 19:06
tracker's schermafbeelding
tracker tracker is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Zwitserland
Berichten: 118
Standaard

ergens op je computer heb je een folder itunes. in deze folder staan itunes libray, - extras, -genius en itunes mucis library. gebruik liever een windows-toets gelijk met E-toest. dan krijg je een nieuw window en daarmee kan je heel makkelijk de folder vinden. je muziekfiles staan daar ook in diverse folders. allemaal in itunes.
  #7  
Oud 01-04-10, 19:35
jayjay00 jayjay00 is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 15
Standaard

Ok, ik heb die map nu denk ik gevonden en in de submap "itunes media/music" staat ook idd alles wat ik in de itunes store heb gekocht... maar waar is de info over alle andere muziek??

Staan gegevens over alle overige muziek in mijn library in dat ene bestand 'iTunes library.itl'?? En zijn er dus geen losse image-bestanden o.i.d. voor al mijn verschillende mp-tjes???
  #8  
Oud 01-04-10, 21:14
tracker's schermafbeelding
tracker tracker is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Zwitserland
Berichten: 118
Standaard

ik weet niet precies welke info je nog zoekt. in deze files moet vlgs mij alles staan. ook zul je sub-folders hebben met informatie. wat ik heb gedaan is alles uit itunes, dus de library-files én alles sub-folders, verplaatsen naar een park folder. vervolgens itunes remove via controle panel, computer restart en daarna itunes weer installeren. Note: het moet wel dezelfde versie zijn, anders gaat het fout. na de installatie heb ik alles uit park weer terug gezet en.... hopla, alles is weer zoals het was.
waarom wil je eigenlijk itunes overnieuw installeren? waar je ook waarschijnlijk tegenaan loopt is dat itunes opnieuw geauthoriseert wordt. weet dus wat je doet en waarom je het denkt te moeten doen.
  #9  
Oud 01-04-10, 21:32
jayjay00 jayjay00 is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 15
Standaard

Maar wat bedoel je precies met dat iTunes opnieuw geautoriseerd wordt? Wat voor problemen kan ik hier mee krijgen dan.

Maar iig thanks voor alle info alvast. Ik ga het maar eens proberen op de manier zoals jij het beschrijft. Ik wil iTunes opnieuw installeren omdat ik een probleem heb met het synchroniseren tussen mijn iPhone en mijn computer, dat volgens mij aan iTunes ligt. Ik heb het hieronder gepost:

https://forum.iculture.nl/f28/i...ts-itunes.html
  #10  
Oud 01-04-10, 23:50
tracker's schermafbeelding
tracker tracker is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Zwitserland
Berichten: 118
Standaard

aha, wel, ik had ook problemen. het werrd steeds trager en trager. het blijkt dat itunes 9 of hoger een probleem maakt met jailbreak iphones. echter heb ik mij er bij neergelegt en het gaat nu weer redelijk. op de homepage van deze club staat ook een blackra1n fix voor hogere itunes versies. het is dus een bekend probleem.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Muziek op Iphone verwijderen ZONDER Itunes? iJanny Muziek, foto & video 2 30-03-11 16:14
Windows: Itunes herinstalleren? Koen Bosman iTunes 0 28-03-11 22:08
alle persoonsoonlijke info verwijderen smook iTunes 9 26-12-10 12:08
Mac OS X: Muziek die in Itunes staat verwijderen van harde schijf Shorty007 iTunes 0 05-03-09 10:36
MAC OSX iTunes is muziek en apps kwijt Captain Krimson Desktop-applicaties 10 11-09-08 16:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:14.