iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Itunes herkent me iPhone niet (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/56903-itunes-herkent-iphone-niet.html)

jck 01-04-10 18:51

Itunes herkent me iPhone niet
 
Me iPhone wordt door itunes niet meer herkend. Heb al van alles geprobeerd via recorvery mode en DFU mode, maar zonder resultaat. Heb het ook geprobeerd op 2 andere computers met itunes, maar dat lukt ook niet.

Als ik me iPhone nu opstart krijg ik het appeltje te zien en vervolgens gaat me iphone weer uit.

paulT 01-04-10 19:06

Eerst de iphone opladen.
Vervolgens nog geen herkenning dan itunes deinstalleren. Temp files leegmaken. Computer opnieuw opstarten en dan de laatste versie opnieuw installeren.
Lukt het dan nog niet dan moet je via systeembeheer eens gaan kijken of hij daar in staat op een usb poort.
Toets de vraag eens in bij google of op de zoek functie van dit forum en je krijgt nog een legio andere oplossingen.
Succes...........

jck 01-04-10 19:25

Ik heb de iPhone al een paar uur opgeladen, maar het probleem is er nog steeds. Als ik me iPhone opstart krijg ik het appeltje te zien maar daarna gaat het gelijk weer uit. Als ik me iPhone oplaad krijg ik geen batterij te zien, het scherm blijft gewoon zwart.

fdg 02-04-10 13:10

ik heb hetzelfde:
Het lijkt wel of de Iphone's identiteit is gewist. Hij heette Iphone van Frank, maar zo wordt hij niet meer herkend door Itunes en ook niet door mijn Parrot.
nu vrees ik het synchroniseren. Ben ik dan alle via de appstore aangekochte apps kwijt, of houdt appstore bij wat ik gekocht heb. ik kan ook bij Itunesstore/appstore niet een soort Mijn aankopen vinden.
Frank

Hionimi 02-04-10 13:19

Welke Windows heb je, en gaat het bij het aansluiten al fout? Als in, krijg je een melding dat het apparaat niet wordt herkent? Ik had dit ook en kon het oplossen door simpelweg de installatie van de drivers voor de iPhone in Apparaat-beheer ongedaan te maken, Windows zocht toen opnieuw naar de drivers en toen deed alles het weer. (Schijnt een veel voorkomend Windows 7 probleem te zijn.)

fdg 02-04-10 14:31

ik heb Windows Vista. In apparaatbeheer zie ik geen Iphone driver, zit die ergens verstopt?

jck 02-04-10 14:39

Echt raar me iphone komt dus niet verder dan het appeltje en itunes herkent hem niet. Dus ik kan me iphone nu niet meer gebruiken. Heeft iemand nog ideeen om hem weer werkend te krijgen ? Ik heb windows XP.

jck 04-04-10 18:48

Niemand die iets hiervoor weet?

lexie_1 04-04-10 20:57

Ik draai ook op windows 7 zonder problemen dus daar ligt het denk ik niet aan. Je kan het volgende doen. Sluit je iphone aan op de pc. Start Itunes. Druk nu de bovenste en de onderste knop samen in voor ongeveer 10 seconden. vervolgens laat je de bovenste los en houd je de onderste nog steeds vast (had je al vast). na ongeveer 5 seconden zou Windows je iphone moeten detecteren. Nu kan je je iphone herstellen met itunes. LET OP !! je bent nu wel ALLE instellingen fotos enz... KWIJT !!

jck 07-04-10 18:53

@lexie iTunes, laptop ziet me iphone niet in df of recorvery.

Me laptop herkent wel een andere iPhone, dus het ligt denk ik aan me iphone.
De iphone laad wel gewoon op via de dockconnector, maar laptop/itunes herkent het niet. Is me iphone nu onbruikbaar ?

serapim 07-04-10 20:14

LET OP MET DEZE OPLOSSING KRIJG JE HEM IN RECOVERYMODE MAAR MOET JE WEL HERSTELLEN......****
als je dit goed vind lees dan verder.

hou de home- en powerbutton tegelijk vast en niet loslaten tot je de connect to itunes scherm krijgt.
dit is geen harde reset.
dit tegelijk vasthouden duurt langer dan 10 seconden met een max van 1 minuut....

dit was voor mij de oplossing waardoor ik kon herstellen en mijn backup terug kon zetten

jck 07-04-10 21:56

Heb ik al geprobeerd, maar het hielp niet.

lexie_1 07-04-10 23:50

Heb je al geprobeert om je dock op een andere usbpoort aan te sluiten?

jck 08-04-10 00:08

Ja heb het al op alle poorten geprobeerd , dus daar ligt het niet aan.

lexie_1 08-04-10 18:09

Als je hem zelfs via dfu niet aan de gang krijgt zou je dat nog kunnen proberen op een andere pc. Als dat ook niet lukt ben ik bang dat de patient is overleden.

mancore 08-04-10 18:38

misschien stom idee ,maar al geprobeert om opnieuw op blackrain tegebruiken ?probeer alleen maar te helepn ,zo heb ik het opgelost

jck 12-04-10 20:15

Had ik al geprobeerd , maar blackrain pakt me iphone niet.

lexie_1 12-04-10 20:42

JCK als je via DFU mode je iphone niet zichtbaar krijgt in I-tunes dan is je iphone defect. Ik neem aan dat je weet hoe DFU in zijn werk gaat. En je Accu moet vol zijn.

jck 12-04-10 21:17

Wat is er dan defect ? Me iphone laad wel gewoon op .

lexie_1 12-04-10 21:24

Je hebt waarschijnlijk de boot software zover corrupt gemaakt dat hij niet meer wil starten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:56.