iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Foto's-tab verdwenen in iTunes 9.1 (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/56983-foto-s-tab-verdwenen-itunes-9-1-a.html)

hgruijters 03-04-10 01:20

Foto's-tab verdwenen in iTunes 9.1
 
Hallo

Ik heb Itunes 9.1 gedownload maar kan nu mijn tab met foto's niet meer vinden daar staat nu de tab boeken weet iemand waar ik nu de foto's tab kan vinden.

groet
Huub

toontje 05-04-10 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hgruijters (Bericht 433521)
Hallo

Ik heb Itunes 9.1 gedownload maar kan nu mijn tab met foto's niet meer vinden daar staat nu de tab boeken weet iemand waar ik nu de foto's tab kan vinden.

groet
Huub

Bij mij hetzelfde probleem. Alleen de foto's van filmrol nog op iPhone

Laat me iets weten als er een oplossing is.
AppStore via Wi-Fi geen verbinding met iPhone wel met 3g. Raar!!!

Gr. Toontje

AppleHarry 06-04-10 21:11

Hier idemdito voor wat betreft de tab foto's; GONE........:eek:

toontje 06-04-10 22:26

Nogmaals gesynchroniseerd in iTunes deze keer alle foto's terug op iPhone. Er is nog steeds geen mogelijkheid de fotomappen te kiezen
de verbinding met de AppStore via Wi-Fi op de iPhone is inmiddels hersteld. Wellicht heeft iTunes op afstand enkele problemen opgelost
Eind goed al goed
Gr.

Blackpalm 07-04-10 10:18

Heb hetzelfde probleem ook mijn tabblad foto's is verdwenen, is er al een oplossing bekend voor dit probleem?

Cateye 07-04-10 15:30

Lekkere update:mad:

AppleHarry 08-04-10 22:21

Photo-tab verdwenen
 
Sorry mensen, maar ik wordt een beetje panisch van de kwestie van de vervangen photo-tab door de boeken-tab in iTunes 9.1........:confused::mad:
Waar en hoe kan ik die terug krijgen :confused:

Timmeh_ 08-04-10 22:47

// Discussies samengevoegd.

frustratedeyephoneuser 10-04-10 19:36

ik heb hetzelfde probleem: het tabblad foto's is verdwenen. Ik heb het linkerdeel (waar iPhone en Bibliotheek enzo staat) verkleind, maar niets helpt :(

Ryana 13-04-10 13:12

Ik begrijp dus dat het tabblad Boeken is toegevoegd. Het lijkt me stug dat die het tabblad Foto's heeft vervangen. Als je een hogere schermresolutie kiest verschijnt Foto's dan wel?

n1mber 13-04-10 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ryana (Bericht 438089)
Ik begrijp dus dat het tabblad Boeken is toegevoegd. Het lijkt me stug dat die het tabblad Foto's heeft vervangen. Als je een hogere schermresolutie kiest verschijnt Foto's dan wel?

Ik denk idd dat het te maken heeft met schermresolutie. Ik zag het eerst ook niet staan, maar ik heb itunes op fullscreen gezet (ik heb een breedbeeld monitor) en daar was het tablad weer.

sjoeii 14-04-10 21:14

Waar is het verschenen? aan het einde?

Tmorg 15-04-10 22:32

Ben ook me tabblad foto kwijt
alternatief:Transfer iPod to iTunes, copy iPod to PC and iPod to computer

frustratedeyephoneuser 17-04-10 19:34

Mijn schermresolutie is 1024 x 768, het hoogste wat ik kan bereiken. Helemaal rechts zie ik nog net een stukje van de B van Boeken.
Maar het is toch te gek voor woorden dat je vanaf deze update van iTunes opeens een ander beeldscherm moet aanschaffen?
Het lijkt Windows Vista wel. :confused: Dan wil ik wel eerst de nodige centjes hebben van de heren / dames softwaremakers. Een scrollbalkje onderin het venster van iTunes zou toch een minimale optie moeten zijn. Of een mogelijkheid om tenminste met je toetsenbord van het ene tabblad naar het andere tabblad te springen, waarmee je dan toch bij je foto's komen kan. Toch? Ik ben benieuwd wat de volgende update teweegbrengt.

frustratedeyephoneuser 17-04-10 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frustratedeyephoneuser (Bericht 439918)
Mijn schermresolutie is 1024 x 768, het hoogste wat ik kan bereiken. Helemaal rechts zie ik nog net een stukje van de B van Boeken.
Maar het is toch te gek voor woorden dat je vanaf deze update van iTunes opeens een ander beeldscherm moet aanschaffen?
Het lijkt Windows Vista wel. :confused: Dan wil ik wel eerst de nodige centjes hebben van de heren / dames softwaremakers. Een scrollbalkje onderin het venster van iTunes zou toch een minimale optie moeten zijn. Of een mogelijkheid om tenminste met je toetsenbord van het ene tabblad naar het andere tabblad te springen, waarmee je dan toch bij je foto's komen kan. Toch? Ik ben benieuwd wat de volgende update teweegbrengt.

zie hier de "oplossing": met de toetsencombinatie CTRL + Tab kom je op het tabblad Foto's. Niet de meest ideale methode, maar wel functioneel. :)

Audrey.M 28-04-10 00:41

geen tab Foto's meer in 9.1.1
 
net versie 9.1.1 gedownload in de hoop dat al mijn problemen met synchroniseren over waren. Maar helaas: ik kan op zich gelukkig wel weer synchroniseren zonder foutmeldingen en het vastlopen van mijn laptop, maar ik kan nog steeds geen foto’s synchroniseren. De tab verschijnt eenvoudigweg niet. Mijn monitor kan geen hogere resolutie aan dan 1024×768 en dan valt de tab uit beeld. Iemand suggesties?

glaantje 28-04-10 18:06

Je kan met Ctrl+Tab naar een volgend tabblad gaan, dan lukt het sowieso :)

Anietje 28-04-10 21:06

Hardstikke bedankt! ik dacht dat ik de enige was met dit probleem omdat ik met iphone folders bestanden heb zitten wissen van mijn iphone en dacht dat ik iets belangerijks van het systeem had gewist. Gellukkig:D

Audrey.M 29-04-10 08:11

@Glaantje
 
Hartelijk dank voor de tip, ik krijg mijn tab Foto's nu inderdaad weer in beeld!

glaantje 29-04-10 12:26

Geen probleem! Ctrl+Tab werkt ook in vele andere programma's die zo met tabs of venstertjes werken :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:38.