//

Itunes en Appstore niet meer verbinden

Itunes en Appstore niet meer verbinden discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Gasten, Het lukt me ineens niet meer om verbinding te krijgen met de Appstore. Ja, wel verbinding maar als ik bijvoorbeeld een App wil aankopen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-04-10, 20:14
BBQ BBQ is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Exclamation Itunes en Appstore niet meer verbinden

Gasten,

Het lukt me ineens niet meer om verbinding te krijgen met de Appstore. Ja, wel verbinding maar als ik bijvoorbeeld een App wil aankopen en het JUISTE (10 keer geprobeerd het juiste wachtwoord ingevoerd...) invoer dan komt er onder de App wachten te staan maar gebeurt er verder nix. En na een aantal minuten krijg ik dan de melding "Verbinding met Itunes is mislukt. Annuleer of Opnieuw.

Ook via Itunes hetzelfde probleem. Lukt niet om een App te downloaden. Gebeurt nix.

Dus... What's Up!!??

Ik heb geen instellingen verandert of wachtwoorden verandert. Opeens ging het niet meer. (... ja ik weet het, klint raar en twijfelachtig maar het is toch echt zo. Ik heb behoorlijk verstand van computers, netwerken etc etc dus daar ligt het niet aan.)

Vraag me oaf of het dus wellicht het geval is dat de Appstore zelf het probleem is.

Wie o wie kan me helpen en heeft een antwoord voor mij en de rest van de forum-bezoekers!?

Bedankt alvast
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan niet meer met itunes verbinden voor de rest werkt alles ducaz iTunes 0 12-01-10 14:16
AppStore Updates werken niet meer. -GJ- Jailbreak apps en thema's 0 24-06-09 20:14
Mobinews niet meer in de appstore ??? marcovth iPhone Apps 9 27-05-09 12:22
appstore werkt niet meer vespresso Archief 6 22-10-08 11:44
appstore apps werken niet meer starboy Archief 5 02-08-08 12:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:38.