iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: iTunes herkent iPhone niet (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/572-itunes-herkent-iphone-niet.html)

kevins 22-01-08 08:45

hey gaat om een versie 1.1.2(3b48b)
heb een 1.1.2 otb en heb die gedowngraed naar 1.1.1 jailbreak turbosin geinstaleert upgrade naar 1.1.2 en denk dat het dna met de activatie is misgelopen
in de guide staat dat die stap niet nodig is als je de links gedownload heb na 18 / 11 wat in mijn geval zo is en nu vermoed ik dat ik het lockdown overschreven heb door een verkeerd
heb dat probleem nogal op dit forem geleze
hoe kan ik dit herstellen?

Daalen10 26-01-08 01:51

iTunes herkent iPhone wel, dan weer niet, dan weer wel....
 
Titel zegt het al.. als ik mijn iPhone (1.1.2 en bl 4.6) via usb en/of dock aansluit op computer herkent hij in iTunes de iPhone wel. Maar dan opeens niet meer, en dan opeens weer wel.. Heel irritant.. Iemand enig idee om dit te verhelpen??

Thanx!

aditya 01-02-08 16:21

i have problem with connect to itunes/computer when i try to connect my iphone to computer, my computer crash..... error. original version is V.1.0.2 but now is V.1.1.2(3B48b) with modem firmware 04.02.13_G
anyone can help me?
sorry can't speak dutch

crunch81 01-02-08 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aditya (Bericht 53943)
i have problem with connect to itunes/computer when i try to connect my iphone to computer, my computer crash..... error. original version is V.1.0.2 but now is V.1.1.2(3B48b) with modem firmware 04.02.13_G
anyone can help me?
sorry can't speak dutch

What you can try to do is to re-install Itunes, So uninstall Itunes and all of it's components such like Apple mobile device support and apple software update. Then reboot your pc and install the whole program again.

There's are big chance that the problem is solved and Itunes will recognize your Iphone again.


Cheers.

aditya 01-02-08 19:32

i've did many time uninstall and reinstall. i have itunes V7.6 someone say i ahve to change with old version so i try to change with V7.4 but i can't open the itunes. i get text ( the file 'itunes library itl' cannot be read because it was created by a newer version of itunes)
and someone say also that i have to update my computer but still same.
i have ipod touch and can connect to computer but when i connect my iphone to computer in 2 second my computer just off and error

Bjornn 11-02-08 11:48

k heb 1 iphone die werkt.
En 1 iphone waarmee ik bezig was met unlocken.
Het unlocken is mislukt.
En nu krijg ik mn iphone niet verder dan het apple logo.
Af en toe krijg ik hem in recovery mode, maar als ik hem dan met itunes wil verbnden... dan lukt dat niet.
Met de werkende iphone lukt het ook niet.
Ik heb al verschillende keren itunes verwijderd, en opnieuw geinstalleerd, weerkt niet.

Ik ben echt ten einde raad.

HELP ME!!!!!

Gr Bjorn

luca333 11-02-08 16:20

Dit probleem heb ik ook! mijn 3.9bl 1.1.3 iphone doet dit ook en het is zelfs zo dat als ik hem dan opnieuw an de comp hang al mijn muziek enz als andere bestanden worden gelezen. Nu komt het rare dit gebeurt alleen als ik de iphone aan een usb2.0 hang, op de usb1.0 poort doet hij het wel alleen zooooo langzaam! Maar het ligt aan de iphone want een andere iphone doet het wel gewoon op die usb2.0 poort. het ligt niet aan 1.1.3 want dit deed hij al in 1.1.2. (niet derect maar opeens) herstellen werkt ook niet al meerdere malen geprobeert!
Graag hulp

Stiruam 11-02-08 19:49

Hmm andere USB poort geprobeert? Verder is het een flink probleem want als je bootloader stuk ik kan je hem niet meer opstarten / herstellen want iTunes herstelt de bootloader niet.. Is die stuk dan is je iPhone stuk...

Greetz, Stiruam

Bjornn 11-02-08 19:53

Heb het alpgelost, bedankt voor je reactie!

sandersar 11-02-08 19:54

ik heb hetzelfde probleem. mijn iphone komt niet verder dan het homescreen. daar kan ik vervolgens niets, hij loopt gewoon vast! ook itunes herkent hem niet en de reset-mogelijkheden halen niets uit. hoop dat ik mn iphone ooit nog kan gebruiken.

Utr74 02-03-08 17:56

Apple mobile Device Service niet gestart?
 
Hallo,
ik krijg op mijn thuis PC de melding:
Deze iPhone kan niet worden gebruikt omdat de Apple Mobile Device Service niet is gestart. Ik heb mijn iPhone unlocked op een andere pc en ook op mijn werk laptop herkent hij de iPhone gewoon en synchroniseert hij normaal. De iPhone werkt verder helemaal ok. Ik heb de nieuwste iTunes en heb alles al een keer helemaal opnieuw geinstalleerd. Iemand enig idee?:confused:
gr,
Utr74

Amp. 02-03-08 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Utr74` (Bericht 75182)
Hallo,
ik krijg op mijn thuis PC de melding:
Deze iPhone kan niet worden gebruikt omdat de Apple Mobile Device Service niet is gestart. Ik heb mijn iPhone unlocked op een andere pc en ook op mijn werk laptop herkent hij de iPhone gewoon en synchroniseert hij normaal. De iPhone werkt verder helemaal ok. Ik heb de nieuwste iTunes en heb alles al een keer helemaal opnieuw geinstalleerd. Iemand enig idee?:confused:
gr,
Utr74

Computer opnieuw starten?
Niet bij taakbeheer dat afsluiten, dat is voor de verbinding ;)

Utr74 02-03-08 18:15

geprobeerd, werkte niet... PC herkent iPhone overigens wel, hij laat ook op, alleen itunes lijkt hem niet te willen accepteren.

yveys 01-05-08 17:28

Ik heb hetzelfde probleem, met dezelfde melding. Het ligt niet aan de kabel en het reinstallen van itunes werkt ook niet. itunes blijft lange tijd hangen op het moment ik de iphone aansluit (30 seconden...) daarna krijg ik dezelfde melding.

Mills 10-05-08 17:09

Mijn iTunes werkt op het moment ook niet met mijn iPhone. Hij heeft het een aantal dagen geleden wel goed gedaan. Hij laad nog wel op, maar krijg de melding:

De iPhone kan niet worden gebruikt, omdat de vereiste software niet is geinstaleerd. Voer het instalatie programma van iTunes opnieuw uit om iTunes te verwijderen en instaleer iTunes vervolgens opnieuw.

Ik heb mijn iTune handmatig verwijderd bij software in mijn configuratie scherm. Vervolgens heb ik hem opnieuw geinstalleerd en krijg nog steeds de foutmelding....

Ik heb overigens mijn lader in een macbook en normale windows desktop gehad, dit om mijn telefoon op te laden ... Zou dit effect hebben gehad op de connectiviteit ?

Hoe kan ik dit euvel verhelpen... ??

BVD.

Mills

stettero 12-05-08 17:45

Ik heb het zelfde probleem. Alles al gedaan, itunes eraf en de 7.5 er op maar niks. De computer met systeem herstel gedaan maar niks.Ik kan wel de foto's van de camera eraf ahalen, de computer ziet de camera wel.Zijn er nog meer suggesties die er over blijven?
Ik heb een 16 gb met 1.1.3 en 04.02.13 G, of moet ik hem restoren naar de 1.1.4?
Ik hoor het graag, alvast bedankt

robinvel 12-05-08 18:55

ik heb hetzelfde als ik hem aansluit freezt itunes en daarna zegt ie kan geen vebinding maken met de iphone. ik heb alles al geprobeert itunes verwijderen en opnieuw instaleren en andere kabel andere usb niks werkt wat moet ik doen?

ik heb 1.1.4 modemfirmware is: 04.04.05_G

marcoryn 17-05-08 00:37

Voor iedereen met problemen waar iTunes de iPhone niet herkend...probeer eens een andere usb poort. Ik had de mijne na een update naar 1.1.4. in een usbhub zitten en hij herkende de iPhone niet meer.
Nadat ik hem rechtstreeks in de pc deed, liep hij direct... is inmiddels gelukkig weer aan het syncen.. 3 uur mee bezig geweest :mad:

stettero 17-05-08 11:57

Ik heb het zelfde gehad. Je moet itunes er af gooien en alle drivers en updates. Dus ook de apple moblie device.Dan de computer opnieuw opstarten, itunes er opnieuw op zetten,computer op nieuw opstarten, iphone erin en als het goed is ziet de iphone.

toontje55 21-05-08 00:33

iTunes herkent iPhone niet. Wanhoop!!
 
Heb sinds Zondag 2 iPhones voor mijn dochters. Komen uit Suriname. Iphones zijn in ieder geval unlocked (hoe en waarmee is onbekend), want Orange-SIM werkt gewoon. Bij eerste start stond de taal op Spaans en alle instellingen op iets van Cupertino o.i.d.. Heb Engels ingesteld en eigenlijk werkt alles op de Iphone (Maps, Wi-Fi, Itunesetc.).
Alleen bij aansluiten van de Iphone op de PC start Itunes netjes op en Windows herkent hem als camera en hij begint met opladen, maar ik zie de iPhone niet in iTunes. Heb me de afgelopen dagen door honderden 'oplossingen' op allerlei fora geworsteld en deze geprobeerd, maar niets werkt. Probleem is eigenlijk op iedere Windows PC (heb er 3 geprobeerd) en laptops (ook 2 geprobeerd) (heb geen Mac). Verwijderen (incl registerverwijzingen) van Itunes en Quicktime en herinstalleren van de nieuwste versie gaf geen oplossing. Ook andere kabels leveren hetzelfde probleem. De iphones hebben versie 1.1.2 (3B48b) en firmware 04.04.05_G.
Er staat op het scherm van de iPhone geen Installer-icoon. Denk er nu aan om met WinPwn of ZiPhone of Iliberty de iPhone maar terug te brengen in de oorspronkelijke staat en dan met een van deze pakketten opnieuw te jailbreaken, unlocken etc. Kan dit en welke stappen moet ik dan nemen, zonder de iPhone helemaal te verknoeien of zijn er nog andere mogelijkheden om de iPhones zichtbaar te maken en muziek en andere applicaties te installeren?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:56.