iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: iTunes herkent iPhone niet (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/572-itunes-herkent-iphone-niet.html)

bossplaya 11-10-08 14:19

itunes 7.7.1 - firmware 2.1 (herkent de iphone niet)
 
heb mijn iphone in de UK gekocht 8giga (2.1) alles was inorde simlocked etc... maar sinds ik itunes 8.0 had kon ik niks meeer doen want die wou steeds updated heb toen ook gedaan en mijn iphone was weer volledig de oude zonder simlock etc... heb nu terug itunes 7.7.1 en firmware 2.1 opgezet maar nu herkent die mijn iphone niet en zegt die "deze iphone kan niet worden gebruikt omdat de vereiste software niet is geinstalleerd.voer het installatieprogramma van itunes opnieuw uit om itunes te verwijderen en installeer itunes vervolgens opnieuw"
dit krijg ik elke keer sinds ik firmware 2.1 heb met itunes 7.7.1

media-store 11-10-08 14:32

Itunes herkent Iphone niet meer, help
 
1 Bijlage(n)
ik heb VISTA en als ik mijn Iphone wil aansluiten krijg ik steeds de melding van in mijn bijlage,

ik hoop echt dat iemand mij kan helpen, heb mij al dood gezocht maar vind het echt niet???


groetjes

iMario 11-10-08 16:08

Voor Firmware 2.0 en hoger, moet je iTunes 8 of hoger hebben.

vanrumst 12-10-08 16:51

iphone wordt niet herkend door pc
 
Ik zit hier met het volgende:

Iphone wil plots niet meer herkend worden door pc.
Als ik hem aanzet en hij is geconnecteerd met pc blijft het batterylogo gewoon staan.
Ik dacht, ik ga hem dan eens herstellen naar standaard instellingen, maar nu zit ik dus met een gesimlockte iphone die niet herkend wordt in itunes.

Het rare is wel: als de iphone met kabel wordt aangesloten indien hij uit staat, dan wordt hij automatisch ingeschakeld zodra ik hem in een usb poort steek.

Ook raar: ik had hem eens volledig leeg laten lopen. Toen kwam er op het scherm zo een battery met rood streep ofzo. Ik plug hem in en hij is toen wel volledig kunnen opladen.

Ik kan dus geen restore ofzo doen, want itunes zegt niets.
Heb eens andere pc getest, zelfde probleem.

DFU/Restore/Normal mode: wordt telkens niet herkend op de pc

Wat kan ik hier nog aan doen?
Iemand een idee?

thx

ControlSje 12-10-08 16:57

Wat je kunt proberen is:
- Andere USB poort op je computer
- Andere USB kabel
- Het verwijderen van alle apple software (iTunes, QuickTime, Apple mobile device support en Apple Software Update) op je computer en daarna iTunes opnieuw installeren.

Mocht bovenstaande niet werken kun je nog een andere computer proberen.

vanrumst 12-10-08 17:06

-andere usbpoort: reeds getest
-andere usbkabel: momenteel geen mogelijkheid voor, slechts 1 kabel hier liggen (het rare is wel dat mijn ipod zonder probleem wordt herkend met die kabel
- iphone reeds op andere pc getest dus haalt niet veel uit volgens mij om dat er eens allemaal af te smijten als hij het op een andere pc ook gewoonweg nog niet doet.

Grtz

vanrumst 12-10-08 17:49

ondertussen iphone van mijn gebuur eens aangesloten en die werkt ook perfect met die kabel

ControlSje 12-10-08 20:28

Misschien heb je wat stof of iets dergelijks in de connector van je iPhone zitten. Probeer de connector eens voorzichtig schoon te maken of er hard in te blazen. soms helpt dit.

vanrumst 13-10-08 09:42

Eens met wattestokje connector proberen schoon maken. en ook eens hard geblazen. Nog steeds niet gelukt.

Nikooos 13-10-08 10:03

// discussies samengevoegd.

Voortaan eerst even zoeken. De termen 'herkend niet' leverde mij flink wat hits op, waaronder dit topic.

jordilok 13-10-08 23:41

Ik heb een vraag, ik heb een iphone 3g uit zwitersland met turbo sim, nu heb ik de nieuwste itunes geinstalleerd en herkent itunes de phone niet, hij zegt foute simkaart geplaatst. Wat is eraan de hand? Wat moet ik doen?

Mwfadebeer 14-10-08 13:32

je moet de telefoon jaibreaken.
zie elders op het forum.

vanrumst 14-10-08 18:41

Is er bij de firmware 2.1 nog een mogelijkheid om te jailbreaken zonder connectie te maken met de pc?
Dus zoals bij de eerste versies dat je moet surfen een een programma downloaden.
Want zoals de iphone nu is kan ik er dus niets mee doen. Hij was unlocked maar heb hem naar standaard instellingen hersteld, dus nu met locked iphone die niet op een pc kan aangesloten worden.

King1987 14-10-08 19:39

Helaas, dat kan niet, alleen via de pc is de oplossing! Unlocken kan je wel via Cydia, bootneuter downloaden maar wel even op het forum kijken hoe de instellingen daarvan zijn!

Succes :D

vanrumst 14-10-08 22:07

Mja, en om cydia te gebruiken moet hij gejailbreaked zijn, dus voorlopig een iphone voor de vuilbak.

King1987 14-10-08 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanrumst (Bericht 205893)
Mja, en om cydia te gebruiken moet hij gejailbreaked zijn, dus voorlopig een iphone voor de vuilbak.

Waar is het fout gegaan dan? Wat geeft hij wel of niet aan?

jordilok 14-10-08 22:24

Nog een andere vraag; Mijn iphone 3G komt uit Zwitserland, is ie alleen maar sim lock vrij te maken met een turbo sim?

King1987 14-10-08 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jordilok (Bericht 205903)
Nog een andere vraag; Mijn iphone 3G komt uit Zwitserland, is ie alleen maar sim lock vrij te maken met een turbo sim?

Off-topic
Dit is een vraag geheel offtopic, maar ja, deze kan je alleen gebruiken dmv een turbo sim of 1 van zijn varianten


vanrumst 15-10-08 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 205896)
Waar is het fout gegaan dan? Wat geeft hij wel of niet aan?

Iphone was gejailbreaked/unlocked.
Werd niet meer herkend in Itunes, dus ik dacht, mss is het softwarematige fout. Ik reset alle instellingen, bijgevolg ook de unlock en de jailbreak.
Nu wordt die iphone niet meer herkend door de pc, waardoor ik hem niet kan unlocken/jailbreaken.

King1987 15-10-08 09:22

Al een andere pc gepobeerd? Andere usb poort? Ander kabel? Op een Mac? In recovery mode (daarin moet je hem toch zetten om de custom fw er op te zetten) Met quickpwn geprobeerd?

Zoek eens even op het forum, er zijn hier wel degelijk oplossingen voor!

Succes :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:54.