//

iTunes herkent iPhone niet

iTunes herkent iPhone niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb pas een iPhone 3g 8gb gekocht, maar iTunes kan mijn iPhone niet vinden. Ik heb alles al geprobeerd iTunes opnieuw installeren, apple ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #121  
Oud 17-06-09, 23:55
tekken_dejan tekken_dejan is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Exclamation iTunes herkent iPhone niet meer alles al geprobeerd HELP!!!

Hallo,

Ik heb pas een iPhone 3g 8gb gekocht, maar iTunes kan mijn iPhone niet vinden.
Ik heb alles al geprobeerd iTunes opnieuw installeren, apple mobile device drivers opnieuw derop zetten (pc draait op xp), iPhone in dfu/restore mode zetten lukte ook niet.
Ten slotte ook nog een nieuwe usb gekocht maar dat hielp ook niet.
Weet iemand hier raad mee?

Groetjes Dejan.

PS:

Ik heb de nieuwste versie van iTunes op mijn pc.
En het is een iphone met de originele 2.1 firmware
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #122  
Oud 18-06-09, 12:12
Twan90 Twan90 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 7
Standaard Itunes 8.2 herkent iphone niet.

Probleem:

Itunes 8.1 deed het perfect. Maar net zoals iedereen, wilde ook ik gisteren graag firmware 3.0 installeren. Daarvoor Itunes 8.2 gedownload, maar Itunes 8.2 gaf het volgende aan: 'De Iphone kan niet worden geïdentificeerd, sluit hem opnieuw aan en probeer het nogmaals'. Hmm, ik dacht: Weg met Itunes 8.2. Dus ik installeerde Itunes 8.1 weer en ik kreeg dezelfde melding die ik voorheen niet kreeg met Itunes 8.1!
Vervolgens weer 8.2 geinstalleerd en via de 'restore mode' firmware 3.0 geinstalleerd. (dit verliep zonder problemen) Maar het vreemde is, als firmware 3.0 er eenmaal op staat en ik mijn Iphone wil activeren geeft hij WEER dezelfde error aan.
Ik heb de Iphone maar op een andere computer geactiveerd met Itunes 8.2. Maar deze computer is niet van mij en ik heb toch mijn eigen computer nodig om mijn iphone te synchen.

Weet iemand waarom ik steeds deze error met een schone Iphone 3G; firmware 3.0 krijg?

Voorheen was mijn Iphone gejailbreaked met de laatste firmware.

Trouwens, ik heb volgende al ondernomen:
- 'windows restore' gedaan, maar dan gaf itunes 8.1 aan dat hij niet te werk kan gaan met de nieuwste firmware (3.)
- de drivers van de usb geherinstalleerd en vervolgens opnieuw geïnstalleerd.
- itunes tig keer opnieuw geinstallerd en de iphone een aantal keer hersteld dmv verschillende modes.

Het ligt dus echt aan de computer, anders werkte mijn iphone ook niet op de andere pc om het te activeren. =/

Laatst gewijzigd door Twan90; 18-06-09 om 12:16.
  #123  
Oud 18-06-09, 14:36
Overlord Overlord is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Katmandu...
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar Overlord
Standaard

hoi,

ik zit dus ook met hetzelfde probleem. op een andere pc werkt het wel maar de pc die ik het meest gebruik dus niet...
maar bij mij werkt Itunes 7.7 wel en 8.2 niet.

en ja, kheb ook dezelfde stappen al ondernomen.
kan het niet ergens aan het register liggen?
misschien moeten we die key's eens naast mekaar zetten en kunnen we zo het probleem vinden?

mijn vriendin werkt met vista en 8.2 en daar werkt hij wel. Ik zit thuis met XP en 8.2 is nougabollen daar...

heb even gekeken in het register en onder HKCU > software > microsoft > currentversion > explorer > autoplayhandlers > knowndevices, vind ik een mapje waar de exacte naam van mijn Iphone staat zoals deze in Itunes verschijnt. en dan zijn er nog een paar foldertjes waar de naam voorkomt.

misschien moet je deze eens kopieren op een pc waarop je wel kan verbinden en de keys overzetten naar een pc die niet werkt. wel eerst een systeemherstelpunt aanmaken voor de veiligheid
  #124  
Oud 18-06-09, 15:40
roef roef is offline
• iOS 2.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Eindhoven
Berichten: 6
Standaard

Ik had hetzelfde probleem ook met mijn Windows laptop, twee avonden mee aan het *****n geweest. De remedie bij mij was uiteindelijk simpel, namelijk eerst de iPhone aansluiten, en pas dan iTunes opstarten. Beetje omslachtig, aangezien ik iTunes meestal continu heb openstaan en de telefoon maar af en toe aankoppel, maar ik ben allang blij dat het probleem zo is op te lossen.
  #125  
Oud 18-06-09, 16:31
Twan90 Twan90 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Overlord Bekijk bericht
hoi,

ik zit dus ook met hetzelfde probleem. op een andere pc werkt het wel maar de pc die ik het meest gebruik dus niet...
maar bij mij werkt Itunes 7.7 wel en 8.2 niet.

en ja, kheb ook dezelfde stappen al ondernomen.
kan het niet ergens aan het register liggen?
misschien moeten we die key's eens naast mekaar zetten en kunnen we zo het probleem vinden?

mijn vriendin werkt met vista en 8.2 en daar werkt hij wel. Ik zit thuis met XP en 8.2 is nougabollen daar...

heb even gekeken in het register en onder HKCU > software > microsoft > currentversion > explorer > autoplayhandlers > knowndevices, vind ik een mapje waar de exacte naam van mijn Iphone staat zoals deze in Itunes verschijnt. en dan zijn er nog een paar foldertjes waar de naam voorkomt.

misschien moet je deze eens kopieren op een pc waarop je wel kan verbinden en de keys overzetten naar een pc die niet werkt. wel eerst een systeemherstelpunt aanmaken voor de veiligheid
Ja, geen idee. Slaat nergens op dat die 'm niet pakt, maar wel firmware kan installeren etc.

Ja, dat met die keys kan ik wel proberen, maar jammer genoeg heb ik daar weinig ervaring mee. Wil jij het eerst proberen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roef Bekijk bericht
Ik had hetzelfde probleem ook met mijn Windows laptop, twee avonden mee aan het *****n geweest. De remedie bij mij was uiteindelijk simpel, namelijk eerst de iPhone aansluiten, en pas dan iTunes opstarten. Beetje omslachtig, aangezien ik iTunes meestal continu heb openstaan en de telefoon maar af en toe aankoppel, maar ik ben allang blij dat het probleem zo is op te lossen.
Nee, was dit maar waar. Wat ik nog wel kan proberen is alle processen stopzetten van itunes (bonjour etc) en daarna iphone aansluiten. Dat doe ik als ik thuis ben!
  #126  
Oud 18-06-09, 16:47
Overlord Overlord is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Katmandu...
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar Overlord
Standaard

Jup,kwil da wel proberen ma zal pas zaterdag of zondag kunnen. Ben nu namelijk bij men vriendin haar thuis.
  #127  
Oud 18-06-09, 17:31
tetouani79 tetouani79 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 24
Standaard

ben dus niet de enige met dit probleem. bij mij zegt ie eerst dat het geen reserve kopie kan maken. itunes opnieuw te starten, duurt het lang om reserve kopie te maken om vervolgens vast te komen zitten.
ik wordt er gek van.
  #128  
Oud 18-06-09, 22:18
Twan90 Twan90 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 7
Standaard

Bestaat er anders iets als een vervanger voor itunes? Ik hoef niet persee itunes te gebruiken, zodat ik maar muziek op m'n iphone kan zetten.
  #129  
Oud 19-06-09, 15:57
Twan90 Twan90 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 7
Standaard

Het is mij gelukt!

Ik moest de hardware van een smart-card reader verwijderen die ik er helemaal niet op heb staan. -.-'

wat mij betreft kan hier een slot op, hoewel er nog meer zijn met dit probleem die misschien baat hierbij hebben.
  #130  
Oud 19-06-09, 16:07
latino latino is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 51
Standaard

He twan mooi dat je de oplosing hebt. ik heb hetzelfde probleem als ik itunes opstart doet het erg lang voordat die is gestart. en doe sluit ik de iphone af blijft die zon 5 minuten hangen en komt het bericht De Iphone kan niet worden geïdentificeerd. Maar mijn vraag is nu hoe verwijderde je de hardware van een smart card ik weet namelijk niet wat dat precies is?
  #131  
Oud 19-06-09, 16:09
Twan90 Twan90 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 7
Standaard

Gebruik je Windows XP? (ik wel in ieder geval)
Rechtsonder in de taakbalk vind je iets van 'hardware veilig verwijderen'. Klik daar op en verwijder het een en ander. (usb, cardreaders etc) Daarna werkte het direct op mijn itunes!

Succes.
  #132  
Oud 19-06-09, 16:14
latino latino is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 51
Standaard

Nee vista maar volgens mij werkt dat harware veilig verwijderen hetzelfde. ik zal eve kijken bedankt
  #133  
Oud 19-06-09, 16:54
Tommy Schouren Tommy Schouren is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 5
Standaard

Hey!

Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem, alleen dan bij m'n macbook. Een iphone uit zwitserland laten komen, met een vodafone simkaart. Hij deed het eerst wel, nu heb ik heb geupdate en nu geeft mijn itunes aan dat hij het simkaartje niet ondersteund!?

Weten jullie hier raad mee?

Tommy
  #134  
Oud 23-06-09, 22:58
Overlord Overlord is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Katmandu...
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar Overlord
Standaard

tommy, das een ander probleem dat jij hebt.... kijk maar even op unlock en jailbreak...

jongens, bij mij werkt het als ik EERST men Iphone aansluit en dan pas iTunes opstart.

als hij het nog niet doet, gewoon ff afloggen en opnieuw aanloggen. werkt voor mij 99%. het is wel duidelijk dat apple ergens een fout heeft in itunes volgens mij...
  #135  
Oud 24-06-09, 01:09
Tommy Schouren Tommy Schouren is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 5
Standaard

Hoe doe ik afloggen en aanloggen dan?

HEHE!!
  #136  
Oud 24-06-09, 01:47
Overlord Overlord is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Katmandu...
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar Overlord
Standaard

Maar goed dat jij niet bent begonnen met on het register te klooien als je nog niet weet hoe je IN WINDOWS MOET AAN OF AFLOGGEN...
  #137  
Oud 24-06-09, 01:49
Tommy Schouren Tommy Schouren is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 5
Standaard

Hehe, ja sorry. Ik werk met apple, maar bedoel je gewoon aanloggen of afloggen gewoon in je account van windows. Mijn excuus als ik op je zenuwen werk, maar heb er echt geen verstand van.

Groet Tommy
  #138  
Oud 24-06-09, 21:33
rochman rochman is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: wormer
Berichten: 35
Standaard

iphone users.. het zelfde probleem heb ik nu met macosx snowleopard beta,... itunes 8.2...iphone 3g ( geen jailbreak c/q unlock.)... het wordt niet meer herkend... maar wordt wel herkend onder itunes 8.2 onder vista ultimate ( werk notebook -dell xps..)..
nu zit ik te denken... hoe kopier ik al mijn itunes bestanden onder macox naar vista..
ik hoor het wel.. wie mij kan helpen... ik kom er niet meer uit...
  #139  
Oud 28-06-09, 16:19
ashur ashur is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Oldenzal
Berichten: 6
Standaard iTunes herkent iPhone niet meer

hallo;

kheb mijn iPhone 3g 8gb gejailbreakt op FW 3.0
sinds dien wil die niet meer koppelen aan mijn eigen computer, iTunes geeft dan aan dat de apple mobile device service word afgesloten, ik heb die service op nieuw gestart(lukt niet) iTunes opnieuw geinstaleerd (lukt niet) computer opnieuw op gestart (lukt niet) nu heb ik net mijn usb kabel gepakt en hem aangelosten op een laptop ook van mij (ook de laptop waar die op is gejailbreakt) daar vind iTunes mijn iPhone wel.

nou zullen jullie denken waarom heb je dan niet gewoon je iPhone gejailbreakt op je eigen pc, nou hij deed het gewoon niet! ik heb het zovaak geprobeert, maar het wou gewoon niet, zouden jullie me kunnen helpen?
  #140  
Oud 28-06-09, 17:45
JoOosty's schermafbeelding
JoOosty JoOosty is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 88
Standaard

welke versie van itunes gebruikte je?? Ik maakte daar namelijk een fout...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes herkent iphone niet Guest-20191103144301 iTunes 0 25-11-10 18:04
iTunes herkent iPhone niet Supersmollie iTunes 0 09-07-10 17:29
Itunes herkent Iphone 2G niet martineric iTunes 8 18-11-09 22:24
Mac OS X: iTunes herkent iPhone niet emphasiz iTunes 35 15-10-09 11:28
iTunes 7.5 herkent iphone 1.1.2 niet wouter3800 Archief 2 28-12-07 16:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:40.