//

Sync -20 error

Sync -20 error discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Probleem : - Gedurende het synchroniseren van mijn iPhone geeft iTunes dikwijls de volgende error Schermafbeelding 2010-04-07 om 19.31.33.png - Daarna krijg ik dit kader ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-04-10, 23:05
Mackjenzie's schermafbeelding
Mackjenzie Mackjenzie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 178
Standaard Sync -20 error

Probleem:
- Gedurende het synchroniseren van mijn iPhone geeft iTunes dikwijls de volgende error
Schermafbeelding 2010-04-07 om 19.31.33.png
- Daarna krijg ik dit kader
Schermafbeelding 2010-04-07 om 19.31.44.png
- Dit doet iTunes precies volledig willekeurig. Het is dus niet bij 1 bepaald liedje, want als ik het desbetreffende liedje dan apart probeer over te zetten, lukt het dikwijls (na een paar keer proberen!).
- De iPhone blijft soms ook "hangen" tijdens de sync, waarna hij reboot en waardoor ik hem dikwijls zelfs moet gaan restoren ... met als gevolg dat ik hem quasi niet meer durf te syncen.
- De problemen zijn begonnen sinds ik een nieuw toestel heb gekregen v Apple wegens een probleem dat binnen de garantie viel. Hopelijk moet ik niet weer met m'n iPhone naar de winkel (kan mijn iPhone moeilijk missen).

Niet succesvol:
- Ik heb al op verschillende zogenaamde oplossingen geprobeerd, maar zonder succes ...
Oa. USB 2.0 gebruiken ; Airplane modus gedurende sync ; Restore ; sync-history wissen ; Autolock uit ; iTunes updaten ; ... noem maar op.

Setup:
iPhone 3G 16 gig - FW 3.1.3 - no jailbreak
Mac OS X 10.6.3, MacBook Pro 15" late 2009
iTunes 9.1

Alvast bedankt:
Hopelijk gaat een mod dit niet samenvoegen in een ander topic. Ik heb immers alle topics omtrent iTunes-sync op dit forum gelezen en geen van deze heeft exact hetzelfde probleem en beschrijft dus ook geen oplossing.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-04-10, 13:31
Mackjenzie's schermafbeelding
Mackjenzie Mackjenzie is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 178
Standaard

*bump*
- Ondertussen al weer verschillende zaken geprobeerd zonder succes. Ook op een Windows 7 pc geeft iTunes error-meldingen gedurende de sync.

Heb hem nu deze middag binnen gedaan bij de apple-shop. Ze gaan hem opsturen naar Mobistar. Hopelijk weer geen 3 weken wachten ...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet? IMECer iTunes 25 03-08-11 23:22
outlook sync client reageert niet - sync onmogelijk cindyc iTunes 3 26-11-10 11:30
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. Tim14ww Ontwikkelen voor iOS 5 09-05-09 17:21
Sync zakelijk en sync privé met 1 iPhone - mysterieuze vinkjes d-star iTunes 0 29-01-09 17:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:31.