iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   iTunes wil apps niet synchroniseren (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/57463-itunes-wil-apps-niet-synchroniseren.html)

robbieronald 10-04-10 18:39

iTunes wil apps niet synchroniseren
 
Hallo mensen,

Ik (of beter gezegd; mijn vriendin) zit met een raar probleem. Ze heeft net een nieuwe iPhone gekocht en loopt tegen het volgende probleem aan:

- Als ze hem gekoppeld heeft aan haar computer wil hij de apps niet synchroniseren. Zowel van itunes naar de iphone, en andersom, het werkt beide niet. Ook rechtsklikken op de iPhone en dan 'aankopen overzetten' aanklikken resulteert in dezelfde foutmelding.

- De rest (muziek, foto's, etc.) synct wel gewoon

- Ze is tijdens het syncen gewoon ingelogd met haar itunes account. Daarnaast hebben we ook al geprobeerd een nieuwe account aan te maken, maar dat maakte geen verschil.

- Ze krijgt de volgende foutmelding: http://www.portfoliorobbert.nl/img/w...eem_itunes.png

- Haar computer is gewoon gemachtigd. Ook heeft ze de machtiging opnieuw ingetrokken en weer opnieuw gemachtigd, dit werkte ook niet. Telkens als de computer opnieuw gemachtigd wordt krijgt ze de melding: Computer is reeds gemachtigd (of iets dergelijks).

- Ze is terug gegaan naar de t-mobile winkel en kreeg een nieuwe iPhone. Desondanks bleef het probleem zoals het was, ook met het nieuwe toestel.

- In de T-Mobile winkel is hij aangesloten op een andere computer, daar werkte alles wel gewoon goed. Het werkt dus niet op haar eigen laptop

- Ze heeft iTunes verwijderd en weer opnieuw de nieuwste versie geinstalleerd, maakte ook geen verschil.

- Apple zelf wil haar niet helpen en bij T-Mobile weten ze het niet meer :S


Is er iemand die suggesties heeft of dit probleem kent?

Ik heb vantevoren goed gezocht naar bestaande topics over dit probleem maar kon er geen vinden die hierop leek. Mocht deze toch bestaan, dan mijn welgemeende excuses en wil ik jullie vragen om een link naar het betreffende topic te posten zodat ik weet waar ik heen moet.

Alvast hartelijk bedankt!

Kapt. Roodbaard 12-04-10 01:58

Ik kon net zelf ineens ook geen apps meer installeren. Nu bleek dat op mijn iPhone onder instellingen bij beperkingen " programma's installeren" uitstond.. Ik heb hier voorheen nooit last van gehad maar misschien met een update of zo. Misschien kun je daar iets mee!

eentje 12-04-10 09:36

Ik kreeg gister ook ineens een melding dat mijn account niet gemachtigd was.
ik had een update van een app op gehaald via de iphone zelf ipv op de pc.
update van de ap via pc opgehaald opnieuw syncen en ging goed.

mvveelen 12-04-10 09:39

Kreeg dezelfde melding mbt. de machtiging. Opnieuw gemachtigd en toen werkte het weer.

Ik zou eens de machtigingen nalopen iig. We hebben het hier niet over een toestel met JB he ?

eentje 12-04-10 09:53

mijn toestel in ieder geval wel. die van kapitein roodbaard niet volgens zijn profiel :)

mvveelen 12-04-10 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eentje (Bericht 437447)
mijn toestel in ieder geval wel. die van kapitein roodbaard niet volgens zijn profiel :)

Kapitein roodbaard, hahaha.

eentje 12-04-10 09:56

zo goed scherp zo op de maandag ochtend mvveelen ik keek puur naar zijn eigen profiel niet nadenkend dat het hij over toestel van zijn vriendin heeft. en kapt. is afko voor kapitein af far as i know ;x :D

maar ja het is maandag morgen vroeg he :)

robbieronald 12-04-10 19:29

Het is geen jailbreak nee.

Hoe kan je zo'n machtiging nalopen dan? Het enige wat ik weet is het intrekken en opnieuw machtigen, maar dat werkt dus niet.

Een paar opvallende zaken zijn:
- Het werkt op een computer van een t-mobile medewerker wel, maar niet op haar eigen laptop (beide windows computers)
- Alleen de apps syncen niet. Muziek e.d. wel.

Kunnen we hierdoor niet al een aantal mogelijke problemen uitsluiten?

Muchachooo 15-04-10 17:14

ik heb vandaag mijn ipod hersteld omdat ik van mijn jailbreak af wilde, en nu kan ik ook geen apps meer syncen?! ik krijg geen foutmelding, maar als ik op mijn ipod klik en dan naar het tabje Programma's ga, staan alle apps afgevinkt. Ik heb ze al meerdere keren allemaal of een paar aangevinkt en op synchroniseren geklikt maar hij installeert niks... En de vinkjes verdwijnen weer na het syncen.

?!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:57.