//

Beltoon wel in iTunes, niet op iPhone

Beltoon wel in iTunes, niet op iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb twee beltonen gekocht via iTUnes en één zelf gemaakt met de handleiding die op dit forum staat. Nu zie ik de twee ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-04-10, 23:47
ridderdevries ridderdevries is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard Beltoon wel in iTunes, niet op iPhone

Hallo, ik heb twee beltonen gekocht via iTUnes en één zelf gemaakt met de handleiding die op dit forum staat. Nu zie ik de twee gekochte beltonen wel in iTunesbibliotheek staan. Ook heb ik bij de synchronisatie-instellingen van iTunes aangevinkt dat ze gesynchroniseerd moeten worden.
Kijk ik bij instellingen-geluiden-beltoon dan zie ik daar alleen de lijst met standaard tonen. Een lijst aangepast oid, waarover ik op dit forum lees zie ik niet, laat staan de gekochte ringtones. Ik heb de topics op dit forum gelezen en kom niet verder.
Een ander punt is dat de zelfgemaakte ringtone helemaal niet in itunes zie staan. Wie heeft er nog een oplossing voor me?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-04-10, 00:09
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

wat betreft je zelf gemaakte ringtone. als die langer is dan 40 sec doet die het niet
  #3  
Oud 29-04-10, 10:39
ridderdevries ridderdevries is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard

Hallo, op Picasa Webalbums - Ridder - Ringtopes heb ik twee schermafbeeldingen staan. Een van iTunes waarin de beltonen wel staan, de andere is van mij iPhone waaruit blijkt dat er alleen de standaard ringtones zichtbaar zijn. Tips?
Reageren

Labels
beltoon synchroniseren, ringtone synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Icoontjes wel in iTunes, niet op iPhone Cydex iTunes 2 25-08-10 23:36
Applicaties wel op iphone niet in Itunes Joostg iPhone Apps 3 13-10-09 08:17
Wel beltoon maar voor de rest geen geluid! happydaddy Archief 5 04-07-09 21:23
Beltoon bij Itunes ma niet op Iphone lowjetta Ringtones en Wallpapers 5 29-06-09 03:42
Windows: Albumcovers wel in iTunes, niet op iPhone Martijn030 iTunes 4 28-09-08 12:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:12.