iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   synchronisatie agenda outlook 2003 werkt niet meer na update 9.1.1 (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/58544-synchronisatie-agenda-outlook-2003-werkt-niet-meer-na-update-9-1-1-a.html)

paulvanschijndel 29-04-10 00:19

synchronisatie agenda outlook 2003 werkt niet meer na update 9.1.1
 
Na update van vandaag (itunes 9.1.1) synchroniseert de agenda niet meer met outlook agenda (outlook 2003). contacten worden wel overgezet, maar agenda niet. heeft iemand hetzelfde probleem? Iemand een tip over hoe dit op te lossen?

Dan 30-04-10 21:52

Ik had dit al met de vorige itunes versie. Uiteindelijk T-Mobile gebeld (enkele weken geleden) en die geeft aan dat het synchronisatie probleem bij Apple bekend is en er hard aan wordt gewerkt. Had juist gehoopt dat het nu in deze versie hersteld zou zijn. Ik vind het zeer vervelend, gebruik de iphone voor zakelijke toepassing in combinatie met outlook.

paulvanschijndel 03-05-10 10:27

Hoi, ik gebruik het precies hetzelfde ook zakelijk mer outlook. Wat vervelend is dit zeg. Ik krijg overigens het idee dat weinigen dit probleem hebben want ik zie ook op de internationale forums nauwelijks berihten hierover. Dus we moeten maar wachten tot een fatsoenlijke update van iTunes?

foam 03-05-10 22:15

Ook ik heb hetzelfde euvel. Volledig herstel doorgevoerd, 0 resultaat. Gebruik windows7 icm office2007. Mooi irritant!

Puf 04-05-10 23:31

Hoogst irritant; de feestdagen staan allemaal een dag te vroeg. Zo is het vandaag al bevrijdingsdag en valt hemelvaart op woensdag. waarom doet apple hier niets aan? Het speelt al sinds de vorige update van itunes. Je maakt mij niet wijs dat Apple hard werkt aan een oplossing!!!!!Mooi waardeloos!

edco 06-05-10 13:44

synchronisatie maakt fouten
 
Ik heb precies hetzelfde; afspraken die ik in mijn Iphone zet komen op andere óf meerdere dagen op de PC.
Heb hersteld en al, maar het blijft zo.
Ik ga nog even stoeien, als ik wat weet zet ik het neer.

Eddy 8011 06-05-10 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door paulvanschijndel (Bericht 444176)
Na update van vandaag (itunes 9.1.1) synchroniseert de agenda niet meer met outlook agenda (outlook 2003). contacten worden wel overgezet, maar agenda niet. heeft iemand hetzelfde probleem? Iemand een tip over hoe dit op te lossen?

Heb hetzelfde probleem. Erg vervelend. Begin spijt van mijn keuze voor Apple te krijgen.

ButcherJF 07-05-10 07:57

Soortgelijke problemen waren er in een (ver) iTunesverleden. Een paar van de toen gebruikte oplossingen:
  1. direct een tweede keer synchroniseren, de afspraken komen mogelijk alsnog in je agenda
  2. wissel van tijdzone, iPhone uit-/aanzetten, weer wisselen naar de goede tijdzone, iPhone uit-/aanzetten
  3. wissel van taal en dan de procedure onder 2 volgen
  4. harde reset
  5. een combinatie van bovenstaande tips.
Probeer bij de opties 2 en 3 evt. ook eens te synchroniseren voordat je terug naar de juiste tijdzone of taal gaat.

edco 10-05-10 13:48

afspraken worden verkeerd neergezzet
 
Heb allemaal resets en dergelijke gedaan, tot en met het volledig herstellen en geknutsel met de tijdzones.
Helaas geen resultaat.
Heb met iemand (intern) van T-mobile gesproken, deze gaf aan dat het een updatefout is bij Apple en dat zij daar mee bezig zijn.
Er schijnt een update onderweg te zijn.
Hoe dan ook, het blijft super irritant om te synchroniseren en daarna te moeten kijken welke afspraken wel/niet goed terecht zijn gekomen.

edco 20-05-10 19:44

Ok, ben er!
De nieuwe update van Itunes doet het 'm, alles wekrt weer normaal.
Wel is daarna een half uurtje werk om de verkeerd staande afspraken op de Iphone goed te zetten, maar hé, het werkt.

Puf 20-05-10 23:27

Welke update en sinds wanneer heb je die? Ik heb nog steeds op mijn Iphone 3.1.3. en op Itunes 9.1.1. en dus is het probleem nog steeds niet opgelost!

Eddy 8011 20-05-10 23:55

Ben ook benieuwd welke update je bedoelt? Ook mobileme heeft nog steeds versie 1.52.

edco 21-05-10 00:47

Ik heb itunes laten zoeken naar updates en die kwam weer met de 9.1.1. aan.
Ik heb eerst de Itunes helemaal verwijderd en daarna alles opnieuw gedownload. Na het installeren en synchen deed alles weer zoals het was! Ik dacht dat er wellicht een toevoeging in de update is gedaan, maar weten doe ik het niet. Heb een aantal "proefafspraken" gezet in outlook en in de Iphone; alles staat weer normaal. Vooraf nog wel alle tijdzones goed gezet (stonden al goed, maar eerst uit en dan weer aan gedaan), ook op de pc zelf. Ik hoop dat het voor jullie ook zo werkt!

potte 27-05-10 22:28

Ik had dit probleem ook, juist de afspraken die een hele dag duurden (feestdagen als Hemelvaart etc.) duurden een langer, waren een paar uur verschoven. Allemaal bekend in de diverse fora. Blijkt een probleem in iTunes 9.1.1. te zijn.
Door allemaal ander PC problemen was ik genoodzaakt om in winXPPro een nieuwe user-account aan te maken. Wat schetst mijn verbazing dat hierna het synchonisatieprobleem spontaan is verdwenen!

paulT 27-05-10 23:48

In verband met de update suggestie>>
in plaats van update eerst helemaal verwijderen.
Ook in prog. Files.
Vervolgens comp. Opnieuw opstarten en opnieuw installeren.
Heeft iemand het zo al eens geprobeerd?

paulT 04-06-10 23:04

Is er iemand die geen problemen heeft met synchr. na de update????

paulT 06-06-10 22:17

Dus er is NIEMAND ?? Die géén problemen heeft ??

beertjes52 07-06-10 20:36

bij mijn doet hij de agenda ook niet syn. met outlook 2007.

is weggeweest voor onderzoek maar doet het nog niet helemaal.
vooral de nieuwe gegevens.


groetjes,


Koos


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:11.