iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Zijn de apps weg na herinstalatie iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/58798-zijn-de-apps-weg-na-herinstalatie-itunes.html)

SirDervish 03-05-10 13:14

Zijn de apps weg na herinstalatie iTunes
 
Hallo ik weet niet of dit al op het forum gevraagd is zoja sorry maar ik heb een groot probleem met mijn windows pc, nl. ik moet windows opnieuw instaleren.
Maar ik heb bijna 200 apps in itunes staan en lang niet allemaal op mijn iPhone en ik heb geen toegang meer tot mijn pc.

Dus mijn vraag: als ik itunes (na dat ik mijn pc heb geherinstaleerd) opnieuw instaleer en ik log in op mijn app store account zet hij die bijna 200 apps weer in mijn iTunes of moet ik hier zelf iets voor doen.

Alvast bedankt!

WDS001 03-05-10 13:15

Als je de backups van iTunes niet meer in veiligheid kan brengen dan zal je iTunes helemaal opnieuw moeten instellen en de applicaties handmatig downloaden.

SirDervish 03-05-10 13:18

hoe maak ik een back-up van deze files en waar staan deze?

wouter1981 03-05-10 13:26

Standaard staan ze in de map iTunes in je muziek map in "mijn documenten".

SirDervish 03-05-10 13:28

En die kan ik gewoon Kopiëren naar een externe hard disk?
Maar hoe krijg ik die dan weer in iTunes

wouter1981 03-05-10 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SirDervish (Bericht 446033)
En die kan ik gewoon Kopiëren naar een externe hard disk?
Maar hoe krijg ik die dan weer in iTunes

Je kunt de map gewoon kopiëren naar een externe schijf o.i.d..
Complete iTunes folder terugzetten op dezelfde plek en daarna iTunes starten. Weet alleen niet zeker of de apps dan automatisch worden geladen...
Mocht dit niet het geval zijn dan kun je ze gewoon slepen van de verkenner naar iTunes.

SirDervish 03-05-10 13:38

ok thx ga het gelijk uitproberen

jfarts 12-05-10 10:59

Als je na de installatie iTunes opstart terwijl je SHIFT ingedrukt houdt, dan kun je de iTunes library kiezen. Als je dan de opgeslagen library kiest, zou alles weer in iTunes gezet moeten worden.

Ik ga dit morgen voor het eerst proberen, maar dit heb ik gevonden op de support site van Apple: Back up your iTunes library by copying to an external hard drive

DertKesh 16-12-10 20:03

Ik heb hetzelfde probleem, ik zie de apps zoals Wouter1981 zegt in: Mijn Muziek -> iTunes -> Mobile Applications staan maar wel met de extentie .ipa

Kan ik deze nog terugzetten? want er zaten ook betaalde apps tussen en op dit moment zie ik die apps (onder mijn e-mailaccount) niet terug in iTunes.

Extra info:
Ik heb heel veel gerommeld om mijn 3GS met firmware 3.0 opnieuw te installeren (werkend te krijgen) omdat hij niet meer opstartte en het is mij EINDELIJK gelukt.
Ik heb ondertussen ook de nieuwste iTunes geinstalleerd.

Hoe krijg ik de (met name) betaalde apps terug. In iTunes ben ik ingelogd met mijn e-mailadres maar alsnog ziet hij de apps niet onder het kopje 'Apps'.

XIII 16-12-10 20:54

Je kunt de betaalde Apps opnieuw downloaden in de AppStore met dezelfde account; je hoeft dan niet opnieuw te betalen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:03.