//

FW 4 beta 1 updaten naar beta 3

FW 4 beta 1 updaten naar beta 3 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb een vraag in verband met de update. Momenteel staat 4.0 beta 1 op mijn iPhone 3GS. Daarvoor moest ik natuurlijk rechtsklikken op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-05-10, 11:40
caryntjen caryntjen is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 6
Question FW 4 beta 1 updaten naar beta 3

Hey,

Ik heb een vraag in verband met de update. Momenteel staat 4.0 beta 1 op mijn iPhone 3GS. Daarvoor moest ik natuurlijk rechtsklikken op Herstellen enzo 4.0 OS installeren. Nu vraag ik mij of ik gewoon kan updaten? Ik heb dus beta 2 overgeslaan (door al de stabiliteitsproblemen), maar met de komst van beta 3 zie ik wel weer nut om die te installeren (van zodra die weer online staat).

Dus ik vroeg mij af of ik dat kan updaten? Of moet ik terug via herstellen installeren?

Maw bestaat er een mogelijkheid om alle gegeven te bewaren (smsjes, apps, muziek, contacten, ...) door gewoon up te daten, of moest het een "clean install" zijn? Indien je kan updaten, wel wat informatie hoe dat tewerk gaat.

Bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-05-10, 12:13
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Had je dit gezien? Die waarschuwing komt niet van de eerste de beste.....
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 05-05-10, 13:22
caryntjen caryntjen is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door caryntjen Bekijk bericht
Hey,

Ik heb een vraag in verband met de update. Momenteel staat 4.0 beta 1 op mijn iPhone 3GS. Daarvoor moest ik natuurlijk rechtsklikken op Herstellen enzo 4.0 OS installeren. Nu vraag ik mij of ik gewoon kan updaten? Ik heb dus beta 2 overgeslaan (door al de stabiliteitsproblemen), maar met de komst van beta 3 zie ik wel weer nut om die te installeren (van zodra die weer online staat).

Dus ik vroeg mij af of ik dat kan updaten? Of moet ik terug via herstellen installeren?

Maw bestaat er een mogelijkheid om alle gegeven te bewaren (smsjes, apps, muziek, contacten, ...) door gewoon up te daten, of moest het een "clean install" zijn? Indien je kan updaten, wel wat informatie hoe dat tewerk gaat.

Bedankt!
Ja tuurlijk, daarom staat er ook bij wanneer beta 3 terug online komt. Het is gewoon een vraag of ik kan updaten met die beta's dus van beta 1 naar 2 dan naar 3 of mss rechtreeks van beta 1 naar 3. Of dat ik steeds opnieuw een clean install moet doen waardoor ik alle voorgaande gegevens kwijt ben en alles opnieuw moet instellen, applicaties selecteren, etc...

En vervolgens zit de "fout/bug" ook in de SDK en niet in de FIRMWARE!

Laatst gewijzigd door caryntjen; 05-05-10 om 13:25.
Reageren

Labels
4.0, beta 1, beta 3, itunes, update



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[OS4] Updaten naar OS 4 Beta stopt altijd met error 13 of 3000 OSxMobile Archief 2 09-04-10 21:57
[FW] 2.2.1 naar [FW] 3.0 Beta 2 insanity83 Archief 1 03-05-09 12:35
Updaten naar 3.0 beta, verstandig? sfax Archief 1 19-03-09 10:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:50.