//

Itunes error -20

Itunes error -20 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb zelf nu 4.0 BETA 1 op mijn iPhone staan maar ik wil nu naar de 3de beta dus ik wil graag een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-05-10, 14:00
Dannybevers Dannybevers is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Oss
Berichten: 112
Standaard Itunes error -20

Hallo,

Ik heb zelf nu 4.0 BETA 1 op mijn iPhone staan maar ik wil nu naar de 3de beta dus ik wil graag een reservekopie van mijn smsjes ect. Maar nu krijg ik constant de melding.

Itunes kan geen reservekopie maken van de iPhone 'iPhone van Danny', omdat er zich een onbekende fout heeft voorgedaan (-20).

Weet iemand toevallig hoe dit is op te lossen heb al geprobeerd om xcode opnieuw te installeren, itunes opnieuw installeren. Maar dit hielp allebij niet en kon op internet wegiswaar niks over de -20 error vinden en ook niet op het forum.

Dan vraag ik me af nu of het perse nodig is dat ik een reservekopie maak als ik wil updaten naar de 3de beta. Raak ik dan niks kwijt als ik update of juist wel?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Error 9 in Itunes Wezzz78 iTunes 0 21-10-10 20:13
Error 23 iTunes CoenG Odido (T-Mobile) 3 23-06-10 08:37
Itunes Error 9 Hamertej Archief 2 14-03-10 21:40
error (-53) in itunes mosdef iTunes 0 06-10-09 17:46
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. Tim14ww Ontwikkelen voor iOS 5 09-05-09 17:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:48.