//

Kan Iphone niet aansluiten op itunes (0xE8000022)

Kan Iphone niet aansluiten op itunes (0xE8000022) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Als ik mijn IPhone aansluit op de computer komt de melding; "itunes kan geen verbinding maken met deze IPhone,omdat er zich een onbekende ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-05-10, 14:36
nakkie1983 nakkie1983 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Noord Holland
Berichten: 28
Exclamation Kan Iphone niet aansluiten op itunes (0xE8000022)

Hallo allemaal,

Als ik mijn IPhone aansluit op de computer komt de melding;

"itunes kan geen verbinding maken met deze IPhone,omdat er zich een onbekende fout heeft voorgedaan (0xE8000022)"

Ik heb hem aan mijn mac gehad, aan windows, met een ander kabeltje, maar hij blijft die melding geven. Heb ook geprobeerd om een ipod touch op mijn computer aan te sluiten en die pakt die wel gewoon... Het moet
dus aan mijn telefoon liggen. Heb de laatste dingen die ik van cydia heb binnengehaald al verwijderd, maar niets helpt. ook heb ik een "harde reset" gedaan (homeknop + sleepknop een paar seconden ingedrukt). Hij startte wel opnieuw op, maar kon nog steeds niet naar itunes.
Heb ook mijn computer voor de zekerheid maar een keer opnieuw opgestart, maar helaas.

Heb op internet gezocht en daar kom ik er eigenlijk op uit dat ik hem moet herstellen en opnieuw moet jailbreaken, alleen gaat dat een beetje lastig als ik hem niet aan kan sluiten op de computer
Gelukkig doet hij het verder nog prima, maar zou jammer zijn als ik mijn eigen muziek en films enzo er niet meer op kan zetten en niet kan updaten....

Hoop dat iemand weet wat ik moet doen

Alvast bedankt!

Groetjes Janneke
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-05-10, 14:39
Econz's schermafbeelding
Econz Econz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 261
Standaard

Al eens geprobeerd om itunes opnieuw te installeren?
Misschien dat dit helpt (?)
  #3  
Oud 08-05-10, 14:53
nakkie1983 nakkie1983 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Noord Holland
Berichten: 28
Standaard

nee dat heb ik nog niet gedaan. Ik heb geen idee hoe dat moet op de mac. Ik heb daar al wel naar gezocht, maar volgens internet moet ik dan mijn hele OS opnieuw installeren.

Misschien iemand een idee hoe ik itunes opnieuw kan installeren op de mac?

Trouwens, lijkt me niet nodig om itunes opnieuw te installeren, omdat hij het ook niet doet op een andere computer (windows), waar hij het eerder wel op deed. Daar komt nog bij dat als ik op mijn mac een ipod touch aansluit, die wel gewoon synchroniseert met itunes, dus lijkt me niet dat het daaraan kan liggen.

kan het iets met de instellingen van SB-settings te maken hebben? of winterboard?

Ik denk dat ik toch gewoon mijn iphone helemaal moet herstellen, alleen weet ik niet hoe ik dat moet doen zonder itunes. Is het genoeg om mijn iphone terug te zetten naar fabrieksinstellingen?

En weet ik dan zeker dat ik hem dan wel kan aansluiten op itunes?

Het is gelukt.

Voor iedereen die hetzelfde probleem heeft als ik;
Ik heb de telefoon in de DFU mode gezet door hem aan te sluiten aan de computer, de foutmelding weg te klikken in itunes en de home en sleep button tegelijkertijd precies tien seconden in te drukken. Na 10 seconden alleen de sleep button loslaten en de home knop nog zeker 15 seconden vast houden. Als je dit goed doet krijg je een zwart scherm. als je dit verkeerd doet krijg je een appeltje en dan moet je het opnieuw doen.
Als het goed gaat geeft itunes de melding dat er een iphone is aangetroffen die herstelt moet worden. Dat heb ik gedaan en hij is weer helemaal de oude

Laatst gewijzigd door iScorpio; 10-05-10 om 09:56. Reden: Samenvoegen
  #4  
Oud 07-06-10, 14:56
damnet damnet is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nakkie1983 Bekijk bericht

Het is gelukt.

Voor iedereen die hetzelfde probleem heeft als ik;
Ik heb de telefoon in de DFU mode gezet door hem aan te sluiten aan de computer, de foutmelding weg te klikken in itunes en de home en sleep button tegelijkertijd precies tien seconden in te drukken. Na 10 seconden alleen de sleep button loslaten en de home knop nog zeker 15 seconden vast houden. Als je dit goed doet krijg je een zwart scherm. als je dit verkeerd doet krijg je een appeltje en dan moet je het opnieuw doen.
Als het goed gaat geeft itunes de melding dat er een iphone is aangetroffen die herstelt moet worden. Dat heb ik gedaan en hij is weer helemaal de oude
Thx, was bij mij ook de oplossing. Had ik overigens zelf veroorzaakt om tijden het herstel voorbereiden de iphone los te koppelen
hmmm toch niet, kwam na "restore" met een andere foutmelding en daarna weer met 0xE8000022

Uit eindelijk wel, met het zwarte scherm was het toch niet afdoende, werkte uiteindelijk toen ik de afbeelding van het itunes logo had met usb kabeltje

Laatst gewijzigd door damnet; 07-06-10 om 15:25. Reden: toch niet.....
  #5  
Oud 11-07-10, 16:05
Portoloco Portoloco is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard iphone 3g 0xE8000022 FOUTMELDING

ik krijg deze foutmelding bij het aansluiten op itunes. Ik heb de firmware 3.1.3. Ik heb al eerder gelezen dat je het beste kunt rejailbreaken maar dan verlies alle programma die ik heb binnengehaald. Hoe kan ik dit problemen verhelpen zonder dat ik alles kwijt raak? Hopelijk kan iemand mij helpen.

Groet,

Portoloco
  #6  
Oud 11-07-10, 16:11
Portoloco Portoloco is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

ik krijg deze foutmelding bij het aansluiten op itunes. Ik heb de firmware 3.1.3. Ik heb al eerder gelezen dat je het beste kunt rejailbreaken maar dan verlies alle programma die ik heb binnengehaald. Hoe kan ik dit problemen verhelpen zonder dat ik alles kwijt raak? Hopelijk kan iemand mij helpen.

Groet,

Portoloco
Reageren

Labels
itunes, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iTunes 9.2 error code 0xe8000022 Momenol iTunes 1 22-06-10 22:49
Windows: itunes error 0xe8000022 Remuko iTunes 10 06-05-10 22:32
Windows: iTunes sluit af na aansluiten iPhone Djosjowa iTunes 5 21-04-10 22:22
Kan iPhone niet op iTunes aansluiten error 10 tekken_dejan iTunes 0 19-06-09 19:19
Windows: itunes reageert niet meer na aansluiten iphone relax-kerris iTunes 3 23-03-09 22:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:11.