//

Bestanden van pc verwijderen?

Bestanden van pc verwijderen? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb een probleempje met iTunes. Als ik bestanden van mijn pc verwijder, dan komt er bij iTunes zo'n klein uitroeptekentje bij te staan. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-05-10, 11:21
Dropje Dropje is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard Bestanden van pc verwijderen?

Hallo!

Ik heb een probleempje met iTunes. Als ik bestanden van mijn pc verwijder, dan komt er bij iTunes zo'n klein uitroeptekentje bij te staan. En als ik mijn iPod touch dan synchroniseer, zijn de bestanden ook van mijn iPod af!
Aangezien ik een hele kleine harde schijf heb (16g, even groot als mijn iPod ) kan ik niet alle bestanden op mijn computer bewaren...
Dus wat kan ik doen? Het handigst zou zijn als alle bestanden gewoon alleen op de iPod bewaart worden, netzoals op een ''normale'' usb-stick zegmaar..
Wie helpt ?

(sorry als hier al een topic over was, ik ben nieuw en ik kon het zo 123 niet vinden)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-05-10, 13:10
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Dit is normaal, maar zijn de bestanden echt verwijderd van de iPod? Ik heb het uitroepteken-verhaal ook wel, iTunes meldt dat hij ze niet kan vinden bij het synchroniseren. Maar ze blijven wel gewoon staan op mijn iPhone! Tenzij ik ze in iTunes weggooi, dan haalt iTunes ze ook van de iPhone af. Ik heb ook een niet heel grote harde schijf, alle mp3s en videobestanden heb ik op een externe harde schijf staan. Verder heb ik iTunes zo ingesteld dat hij de bestanden niet importeert naar de iTunes-map. Anders heb je ze 2 keer op de computer staan!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Automatische updates verwijderen van app store bestanden feelgood Archief 8 15-02-11 17:17
Overige bestanden verwijderen. Thomasvd iPhone algemeen 0 20-08-10 01:04
Gelockte bestanden / folders verwijderen Funske Ontwikkelen voor iOS 12 13-08-10 10:24
Windows: bestanden verwijderen BP65 iTunes 13 09-08-08 00:03
Bestanden (,app) verwijderen flipbosch Archief 0 19-10-07 19:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:23.