//

foto's van windows naar iphone

foto's van windows naar iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb net een iphone 16GB gekocht en ik kan er al aardig mee weg maar wat me nu niet lukt is domweg foto's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-05-10, 08:49
stéphanie21 stéphanie21 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 11
Standaard foto's van windows naar iphone

hallo,

ik heb net een iphone 16GB gekocht en ik kan er al aardig mee weg maar wat me nu niet lukt is domweg foto's van mijn pc op mijn iphone zetten. Ik lees dat er in de itunes een tabblad staat met het woord "foto's" maar of ik ben blind of ik heb een andere versie maar ik kan dat maar niet vinden.
Ik heb op mijn windows vista een appart mapje gemaakt met een 20-tal foto's die ik graag op mijn ipone wil, dus niet AL mijn foto's van mijn pc (bij een vriendin stonden plots al haar foto's op haar iphone maar dat is niet de bedoeling)
kan er mij iemand stap voor stap helpen (zoals je bij de kleine kindjes moet doen , alhoewel die misschien sneller met de iphone zouden wegkunnen dan ik

alvast bedankt!!

kan niet wachten op jullie antwoord, wil zo graag mijn kids op eerste scherm zetten ipv een wereldbol
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-05-10, 10:22
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Foto's is het allerlaatste tabblad. Normaliter kun je met alt-Tab door de verschillende tabbladen 'ritselen'. Probeer dat bij jou ook 's. Volgens mij heb je 'm dan zo te pakken.. Het heeft te maken met jouw beeldschermresolutie, vermoed ik zo. Als je 'm te voorschijn getoverd hebt moet je even kiezen voor 'Geselecteerde albums' en dan aangeven welke map je wilt synchroniseren. Klaar is Kees!
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 

Laatst gewijzigd door Operafreak; 10-05-10 om 10:30.
  #3  
Oud 10-05-10, 12:21
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Je moet wel je telefoon aan je pc hangen en dan je telefoon selecteren (links) anders krijg je de tab foto's ook niet te zien.
  #4  
Oud 10-05-10, 13:10
stéphanie21 stéphanie21 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazzamataz Bekijk bericht
Je moet wel je telefoon aan je pc hangen en dan je telefoon selecteren (links) anders krijg je de tab foto's ook niet te zien.
ja, natuurlijk hang ik telef aan pc zover lukt me wel dan wordt itunes auto geopend en dan???? wat bedoel je met telefoon selecteren links?
  #5  
Oud 10-05-10, 13:21
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

In het rijtje aan de linkerkant waar ook al je afspeel lijsten staan. Daar staat ook je iPhone tussen (net boven de afspeellijsten).
Die aanklikken en dan krijg je alle opties te zien in de verschillende tabbladen.
  #6  
Oud 10-05-10, 13:57
stéphanie21 stéphanie21 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazzamataz Bekijk bericht
In het rijtje aan de linkerkant waar ook al je afspeel lijsten staan. Daar staat ook je iPhone tussen (net boven de afspeellijsten).
Die aanklikken en dan krijg je alle opties te zien in de verschillende tabbladen.
Thanks again!! ik probeer het vanavond als ik thuiskom!!
ik laat je iets weten en bedankt om een beginner als ik wat meer op weg te helpen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? ICB iTunes 0 02-07-10 09:58
Foto's van Iphone met windows op computer? anna-marieke Muziek, foto & video 1 15-06-10 18:58
Foto's naar Windows jamrijn iTunes 9 24-06-09 12:23
Foto: Foto's overzetten van Windows naar Iphone !Wout Muziek, foto & video 5 07-05-08 13:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:00.