//

Google Apps en Microsoft Exchange

Google Apps en Microsoft Exchange discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik ben overgestapt van een standaard gmail account naar een google apps gmail account. Voordeel hiervan is dat ik alles (mail, contacts, agenda) via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-05-10, 13:40
dr_dree dr_dree is offline
• iOS 6.1.6
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 22
Standaard Google Apps en Microsoft Exchange

Hi,
Ik ben overgestapt van een standaard gmail account naar een google apps gmail account. Voordeel hiervan is dat ik alles (mail, contacts, agenda) via mijn prive domein kan laten lopen. (Mijn klanten zien dan geen sent by gmail in mails staan)

Nu moest ik mijn iPhone dus ook herconfigureren voor de synchronisatie. Voor gmail gebruikte ik Microsoft Exchange, en ging ervan uit dat dit ook voor google apps zou werken...maar nee, ik krijg geen connectie met de server.

Mijn vraag: wat is de correcte server name voor Microsoft Exchange ism google apps?? (voor gmail was dit m.google.com)

rgds,
dr dree
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
apps, exchange, google, sync



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Microsoft exchange op i phone 4 instellen Lieke1 iPhone algemeen 14 21-04-11 17:12
microsoft exchange op mijn Iphone 4 wjstrik Desktop-applicaties 6 25-02-11 20:22
Google Apps Exchange "gereageerd" in Mail.app Daros iPhone Apps 2 11-02-10 13:23
Microsoft Exchange reef iPhone algemeen 3 21-10-08 16:29
Microsoft Exchange server?? Goudvis12 iPhone algemeen 2 30-08-08 18:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:43.