iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Iphone + Ipad op 1 Itunes account.... (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/60706-iphone-ipad-op-1-itunes-account.html)

DaChosen1 31-05-10 14:13

Iphone + Ipad op 1 Itunes account....
 
ik heb de volgende vraag, ik heb nu een Iphone maar daar komt vandaag een Ipad bij..
Nu wilde ik weten of ik deze op hetzelfde account kan koppelen (en dus dezelfde PC), maar het belangrijkste vind ik dat ik die Ipad onafhankelijk van mijn Iphone kan synchroniseren.
Ik hoef niet alle apps van mijn Iphone op de Ipad en andersom.
Ik wil bv ook geen muziek op mijn Ipad, wel op de Iphone.
Hoe is dit makkelijk in te stellen, ik wil niet bij elke synchronisatie alles aan en uit hoeven vinken...

Is dit mogelijk of is het makkelijker om voor de Ipad een aparte account aan te maken?

Jazzamataz 31-05-10 14:14

Nee hoor, wat je wil kan prima met 1 account.

MCNO 31-05-10 18:48

Kan je daar dan wel de (al betaalde) apps van de iphone opzetten?

apotheosis 31-05-10 20:20

Ik zit mee een ander probleem denk ik binnen een aantal weken; ik moet 2 iphone's en een ipad kunnen gebruiken onder 1 account?

Gaat dit?
Of kan je max tot 5 op he zelfde account toelaten?

aaifone 02-06-10 02:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MCNO (Bericht 458441)
Kan je daar dan wel de (al betaalde) apps van de iphone opzetten?

Weet ik niet zeker, maar met 2 verschillende iPhones werkt het wel weet ik uit ervaring!

mail.eve 02-06-10 06:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaChosen1 (Bericht 458330)
ik heb de volgende vraag, ik heb nu een Iphone maar daar komt vandaag een Ipad bij..
Nu wilde ik weten of ik deze op hetzelfde account kan koppelen (en dus dezelfde PC), maar het belangrijkste vind ik dat ik die Ipad onafhankelijk van mijn Iphone kan synchroniseren.
Ik hoef niet alle apps van mijn Iphone op de Ipad en andersom.
Ik wil bv ook geen muziek op mijn Ipad, wel op de Iphone.
Hoe is dit makkelijk in te stellen, ik wil niet bij elke synchronisatie alles aan en uit hoeven vinken...

Is dit mogelijk of is het makkelijker om voor de Ipad een aparte account aan te maken?

Ik heb ook een iphone & ipad op hetzelfde account. Wanneer je de ipad aansluit vraagt hij uiteraard eerst de registratie procedure, en daarna gaat hij syncen. Hij synct de apps (betaald en free) allemaal die ook op je iphone staan. Daarna kun je exact aangeven welke wel en welke niet..

aaifone 02-06-10 10:26

Ik heb wel eens 2 iPhones tegelijk aan mijn iTunes gehangen, werkte ook. Kon ze zelfs tegelijk syncen. :)

Xenn0X 02-06-10 10:53

jups werkt gewoon. je moet alleen de eerste keer ff handmatig je iphone apps voor syncen naar ipad uitvinken. standaard synct itunes ook iphone apps naar ipad.

marianne 17-08-10 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve (Bericht 459027)
Ik heb ook een iphone & ipad op hetzelfde account. Wanneer je de ipad aansluit vraagt hij uiteraard eerst de registratie procedure, en daarna gaat hij syncen. Hij synct de apps (betaald en free) allemaal die ook op je iphone staan. Daarna kun je exact aangeven welke wel en welke niet..

ik heb dezelfde vraag, maar moet ik eerst dan de registratie procedure doorlopen? maar als ik aangeef de programma's synchroniseren dan krijg ik de melding dat de ipad met een andere itunes bieb is gesynchroniseerd en alles wordt gewist en opnieuw erop gezet. Misschien hoort dat wel zo maar wanneer kan ik dan aangeven welke niet en welke wel? En onthoud itunes dit ook, anders moet ik elke keer alles doorlopen.
Ik kan natuurlijk een 2e account aanmaken, maar ik wil sommige gekochte applicaties wel op de iphone en ipad hebben. Je begrijpt het al, ik weet niet precies hoe dit werkt. mvr.gr.Marianne

ButcherJF 18-08-10 05:36

Hier worden twee iPhones en een iPad onder hetzelfde account gesynchroniseerd. Ieder apparaat heeft zijn eigen instellingen vwb apps, muziek, enz. iTunes ziet welk apparaat is aangesloten en past de synchronisatie daarop aan.

Maus078 24-08-10 16:37

Kan je dan ook met 2 verschillende Iphones, met 1 creditcard in de appstore downloaden? ik krijg namelijk op de ene geen melding en bij mn nieuwe Iphone 4 krijg ik telkens te zien dat mijn betaalmethode niet geldig is, dit zijn dezelfde cc gegevens als op mn oude iphone 3g


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:15.