Iphone + Ipad op 1 Itunes account.... discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb de volgende vraag, ik heb nu een Iphone maar daar komt vandaag een Ipad bij.. Nu wilde ik weten of ik deze op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone + Ipad op 1 Itunes account....
ik heb de volgende vraag, ik heb nu een Iphone maar daar komt vandaag een Ipad bij..
Nu wilde ik weten of ik deze op hetzelfde account kan koppelen (en dus dezelfde PC), maar het belangrijkste vind ik dat ik die Ipad onafhankelijk van mijn Iphone kan synchroniseren. Ik hoef niet alle apps van mijn Iphone op de Ipad en andersom. Ik wil bv ook geen muziek op mijn Ipad, wel op de Iphone. Hoe is dit makkelijk in te stellen, ik wil niet bij elke synchronisatie alles aan en uit hoeven vinken... Is dit mogelijk of is het makkelijker om voor de Ipad een aparte account aan te maken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee hoor, wat je wil kan prima met 1 account.
|
|
||||
|
||||
Kan je daar dan wel de (al betaalde) apps van de iphone opzetten?
|
|
|||
|
|||
Ik zit mee een ander probleem denk ik binnen een aantal weken; ik moet 2 iphone's en een ipad kunnen gebruiken onder 1 account?
Gaat dit? Of kan je max tot 5 op he zelfde account toelaten? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb wel eens 2 iPhones tegelijk aan mijn iTunes gehangen, werkte ook. Kon ze zelfs tegelijk syncen.
|
|
|||
|
|||
jups werkt gewoon. je moet alleen de eerste keer ff handmatig je iphone apps voor syncen naar ipad uitvinken. standaard synct itunes ook iphone apps naar ipad.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik kan natuurlijk een 2e account aanmaken, maar ik wil sommige gekochte applicaties wel op de iphone en ipad hebben. Je begrijpt het al, ik weet niet precies hoe dit werkt. mvr.gr.Marianne |
|
||||
|
||||
Hier worden twee iPhones en een iPad onder hetzelfde account gesynchroniseerd. Ieder apparaat heeft zijn eigen instellingen vwb apps, muziek, enz. iTunes ziet welk apparaat is aangesloten en past de synchronisatie daarop aan.
|
||||
|
||||
Kan je dan ook met 2 verschillende Iphones, met 1 creditcard in de appstore downloaden? ik krijg namelijk op de ene geen melding en bij mn nieuwe Iphone 4 krijg ik telkens te zien dat mijn betaalmethode niet geldig is, dit zijn dezelfde cc gegevens als op mn oude iphone 3g
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
Mac OS X: iPhone en iPad apps op 1 account | outside | iTunes | 2 | 23-11-10 14:57 |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 14:08 |
iPhone iTunes Account | Boftie | iPhone Apps | 1 | 08-02-10 23:05 |
Itunes Account op Iphone! | Chakir | iTunes | 1 | 28-08-08 19:52 |
|
|