iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   HELP!! Outlook Contacts.... (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/61474-help-outlook-contacts.html)

Alexl 12-06-10 18:21

HELP!! Outlook Contacts....
 
Welkom in de nachtmerrie van ongeveer elke zakelijke gebruiker althans zo zie ik het momenteel, mijn iPhone communiceerde met de exchange server van mijn werkgever, nu kan ik daar niet meer mee verbinden en heb ik een andere laptop wel de archieven maar daar staan geen contacts in.
Het is voor mij (net als menig ander denk ik) bijna van levensbelang om mijn contacten (alle +700) op een of andere manier velig te stellen maar ik durf mijn iPhone niet zomaar te syncen naar mn desktop met het risico alles kwijt te zijn... iemand een gouden tip, dit ook meegemaakt en t opgelost... laat t horen zoveel kennis hier ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben, heb een 3GS en mn contacts kwamen via exchange binnen...

alvast mjin dank voor alle reacties.

De Generaal 15-06-10 23:38

// Verplaatst

Alexl 22-06-10 20:30

Bij gebrek aan reacties (het is een erg lastig onderwerp) ben ik zelf maar aan het spelen geweest, het valt me op dat er niet echt een goede oplossing is voor dit toch redelijk voorkomende probleem (in mijn ogen dan tenminste)
Ik kwam door links en rechts wat googlen op en oplossing genaamd iPhone contact van tansee voor slechts 17E beloofd de website dat je met een muisklik je contacten vanuit je iPhone kan overzetten naar verschillende formats, zoals .TXT, .CSV en een eigen tropisch format ANTC ze bieden ook een gratis trial versie waarmee je de eerste 5 contacten kan overzetten, die heb ik dus gedownload.

Het is een redelijk straight forward programma, je start het op, sluit je iPhone aan en na elle lange tijd wachten krijg je een overzicht van je contacten te zien, het exporteren naar hun eigen format ANTC gaat prima alleen de opties txt en csv werken bij mij niet, dus support gemaild duidelijk vermeld dat het om een trial gaat maar kreeg keurig antwoord en moest upgraden

Ook na de upgrade geen succes, Tansee bood aan om ANTC om te zetten naar csv maar om een derde nou met mijn heilige data per Email te verblijden zie ik niet echt zitten, misschien is het mijn Windows “Uche” Vista maar bij mij werkt het gewoon niet.

Per toeval vond ik in de App Store iets wat Export Contacts voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store heet een iPhone appje voor het wereld bedrag van 0.79 ?!? een simpele start en stop button en een url die je in een browser moet tikken geven je daarna op je computer een overzicht van de velden die geďmporteerd moeten worden en met een druk op de knop had ik plots een keurige csv die ik zo in outlook kon importeren.

Ik ben nu de velden aan het corrigeren en kan nog steeds niet bevatten dat een week zoeken met 79 cent op te lossen was, ik heb in elk geval een lijst met al mijn contacten keurig en veilig op mijn computer daar kan niets meer mee gebeuren en ik hoop dat andere iets aan mijn ervaring zullen hebben.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:53.