iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Mac OS X: Iphone 4 aansluiten en dan? (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/61476-iphone-4-aansluiten.html)

Jean72 12-06-10 18:41

Iphone 4 aansluiten en dan?
 
Momenteel heb ik geen Iphone meer (3GS verkocht). Ik heb de Iphone 4 besteld. Als ik deze nu ga installeren hoe moet ik deze dan aansluiten op Itunes. Ik bedoel: als hij vraagt of ik hem wil aansluiten als nieuw apparaat , ja zeggen ? Maar dan synchroniseer ik de apps etc die ik had staan dus niet ?
Of moet ik dat later doen ?

WDS001 12-06-10 18:44

Als je wil dat hij meteen staat ingesteld zoals je oude iPhone 3GS dan moet je 'm niet aanduiden als nieuw apparaat, maar als iPhone van Jean (dus eigenlijk als je 3GS).

Jean72 12-06-10 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 464039)
Als je wil dat hij meteen staat ingesteld zoals je oude iPhone 3GS dan moet je 'm niet aanduiden als nieuw apparaat, maar als iPhone van Jean (dus eigenlijk als je 3GS).

Dank je. Maar dat was dus een beetje mijn twijfel: als ik hem instel zoals mijn oude 3GS neemt hij ook het besturingssysteem over, of maakt dat niet uit omdat beiden OS 4 zullen hebben ?

WDS001 12-06-10 18:58

Dat maakt niet uit, want enkel je instellingen worden teruggezet. Niet je firmware.

Jean72 12-06-10 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 464043)
Dat maakt niet uit, want enkel je instellingen worden teruggezet. Niet je firmware.

En mijn telefoonnr ? (veranderd nu) Of kan ik dat handmatig instellen ? Of hoort het telefoonnummer bij de firmware ?

Thaan 12-06-10 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jean72 (Bericht 464065)
En mijn telefoonnr ? (veranderd nu) Of kan ik dat handmatig instellen ? Of hoort het telefoonnummer bij de firmware ?

Je telefoonnummer heeft niks te maken met je telefoon, die heeft te maken met je simkaart. Dus ook daar hoef je je niet druk over te maken.

Jij denkt te moeilijk, klinkt als een ex-windows gebruiker ;)

Jean72 12-06-10 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thaan (Bericht 464079)
Je telefoonnummer heeft niks te maken met je telefoon, die heeft te maken met je simkaart. Dus ook daar hoef je je niet druk over te maken.

Jij denkt te moeilijk, klinkt als een ex-windows gebruiker ;)

Nee, gebruik een Mac al een paar jaar, ook paar jaar Iphone gehad, maar meen me te herinneren dat ie ook het telefoonnummer weergaf. Maar als dat zo is dan zal ie dus automatisch het nieuwe telefoonnummer overnemen ?

Thaan 12-06-10 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jean72 (Bericht 464081)
Nee, gebruik een Mac al een paar jaar, ook paar jaar Iphone gehad, maar meen me te herinneren dat ie ook het telefoonnummer weergaf. Maar als dat zo is dan zal ie dus automatisch het nieuwe telefoonnummer overnemen ?

Precies.

Wat jij doet is gewoon je nieuwe iPhone aansluiten, backup terugzetten, klaar. Apps staan allemaal nog op je Mac, dus die kun je altijd zelf nog syncen.

Jean72 13-06-10 10:17

Duidelijk, bedankt voor jullie antwoorden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:43.