//

Van iTunes 9.2 (beta) terug naar iTunes 9.1.1

Van iTunes 9.2 (beta) terug naar iTunes 9.1.1 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Zoals het onderwerp al zegt wil ik graag van iTunes 9.2 (beta) terug naar iTunes 9.1.1 omdat ik in iTunes 9.2 toch nog aardig ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-06-10, 18:34
MichaelJ MichaelJ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 234
Standaard Van iTunes 9.2 (beta) terug naar iTunes 9.1.1

Hallo,
Zoals het onderwerp al zegt wil ik graag van iTunes 9.2 (beta) terug naar iTunes 9.1.1 omdat ik in iTunes 9.2 toch nog aardig wat bugs tegen komen wat ik onhandig vind. Is dit mogelijk? Heb de oude iTunes al gedownload en als ik hem dan wil installeren zegt die dat ik de nieuwste iTunes al heb? Kan ik die gewoon weggooien of ben ik dan alles kwijt zoals me apps, backup voor iphone, liedjes, movies etc? Ik hoor het graag.
Iemand ditzelfde gehad?
Bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-06-10, 18:57
MichaelJ MichaelJ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 234
Standaard

Oh dat is lekker dan ik zit nu op iOS4 beta en kan dus niet meer terug naar 3.1.3 met de normale iTunes 9.1.1. Hopelijk heeft iemand een oplossing want hier baal ik flink van..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Muziek van itunes naar Ipod of Itunes library NoWayOut iTunes 0 01-03-11 19:56
terug van IOS 4.2 beta 3 naar 3.22 (probleem) stefonline iPad algemeen 2 17-10-10 23:46
terug naar udaten via iTunes? vderoy Archief 2 14-09-09 17:57
van iTunes 1.1.3 terug naar Jailbraked versie danema Unlock [archief] 32 10-02-08 17:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:34.