//

Foto's plaatsen

Foto's plaatsen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Sinds gisteren heb mijn eerste Iphone (3GS 16GB), erg leuk, maar ik wil foto's van mijn pc plaatsen op de Iphone. Nu lees ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-06-10, 11:42
roachford roachford is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 10
Standaard Foto's plaatsen

Hallo

Sinds gisteren heb mijn eerste Iphone (3GS 16GB), erg leuk, maar ik wil foto's van mijn pc plaatsen op de Iphone.
Nu lees ik steeds dat dat heel makkelijk moet gaan via Itunes en dat als je de Iphone op de computer aansluit deze de Iphone herkent als een camera. Nou bij mij niks van dat, als ik de Iphone aansluit op de computer opent Itunes gelijk en waar ik ook zoek de Iphone apart is nergens te vinden.
Via Itunes zie ik ook niks met foto's. Ik vraag me af of mijn Itunesscherm wel groot genoeg is. Rechts zie ik nog net een tabblad met de B van Ibooks, maar het volledige woord Ibooks past dus net niet in het scherm. Klopt dat? Staan er naast de Ibooks nog meer tabbladen waar toevallig de foto's te vinden zijn?
Ik gebruik de Itunes 9 versie.

Bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-06-10, 11:56
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

je kunt als je je iphone aan itunes hangt als het goed is bij de te synchroniseren items ook foto's selecteren. dan een mapjes met fotos op je pc. deze zal itunes dan op je iphone zetten.

je kunt als je bij deze computer kijkt als het goed is je iphone zien. op die manier kun je de fotos die je gemaakt heb op je iphone naar je pc kopieren maar niet fotos op je iphone kopieren dat moet volgends de manier die ik hierboven heb beschreven
  #3  
Oud 18-06-10, 12:03
roachford roachford is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 10
Standaard

Dank voor je reactie, maar dat is het juist. In itunes is nergens iets terug te vinden over foto's, ook niet tijdens het synchroniseren. Ik vraag me af of er ergens in een hoekje een tabblad staat waar ik niet bij kan.

Via deze computer is mijn iphone ook niet terug te vinden, in welk zoekvakje ik ook iphone intoets, de itunes komt steeds naar boven en geen iphone.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: icoon van foto plaatsen op springboard meteoor Muziek, foto & video 2 02-02-11 17:28
Foto plaatsen wordpress blog Sabaai iPad algemeen 8 19-09-10 10:23
'Plaatsen' in foto's verdwenen Olafski iPad algemeen 1 19-08-10 14:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:41.