iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Mac OS X: iPod iOS 4.0 Vraag (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/62097-ipod-ios-4-0-vraag.html)

dylanspronck 21-06-10 21:49

iPod iOS 4.0 Vraag
 
Ik heb een iPod Touch 2G, maar wil multitasking etc. ook op mijn iPodje. Als ik de softwareupdate download van de iPod Touch 3G zou het dan op mijn iPod Touch 2G werken?

Bomans 21-06-10 21:51

Neen, dat zal niet werken. Maar je kan wel jailbreaken en de methode van de iPhone 3G gebruiken.

dylanspronck 21-06-10 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 468971)
Neen, dat zal niet werken. Maar je kan wel jailbreaken en de methode van de iPhone 3G gebruiken.

En waar kan ik die vinden of kun je me uitleggen hoe die gaat?

Bomans 21-06-10 21:54

Extra tweaks:
Benodigdheden:
Om gebruik te kunnen maken van deze handleiding heb je OpenSSH nodig of een tool zoals DiskAid (we hebben geen bevestiging dat DiskAid werkt in combinatie met iPhone OS 4.0 en gaan daarom uit van SSH) of iFile (Direct op je iPhone editen). Als je OpenSSH installeert is het uitermate belangrijk dat je het standaard wachtwoord wijzigt. Om verbinding te maken met je iPhone via SSH kun je gebruik maken van WinSCP (Windows) en Terminal of Cyberduck (Mac). Tot slot heb je Property List Editor van Xcode, of een programma zoals XML Spear (Windows) of PList Editor Pro (Mac), nodig om het plist-bestand te bewerken.
*Reminder: In Redsn0w kun je kiezen of je de Wallpaper en Multitasking aan/uit zet.
Stap 1:
Installeer OpenSSH/NetaTalk/iFile/Iets soort gelijks
Stap 2:
Ga naar /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/
Stap 3:
Open hier N82AP.plist
Stap 4a:
Als je gebruik maakt van Property List Editor van Xcode:
_Voeg onder de Capabilities array een nieuwe invoer toe genaamd gas-gauge-battery
_Zet het type op Boolean en vink de checkbox aan die verschijnt
_Voeg onder de Capabilities array een nieuwe invoer toe genaamd multitasking
_Zet het type op Boolean en vink de checkbox aan die verschijnt
_Voeg onder de Capabilities array een nieuwe invoer toe genaamd homescreen wallpaper
_Zet het type op Boolean en vink de checkbox aan die verschijnt
Stap 4b:
Als je géén gebruik maakt van de Property List Editor van Xcode, voeg je deze code toe:
<key>gas-gauge-battery</key>
<true/>
<key>multitasking</key>
<true/>
<key>homescreen wallpaper</key>
<true/>
Stap 5:
Sla het op.
Stap 6:
Reboot je iDevice.

Komt vanuit deze topic

Operafreak 21-06-10 21:55

Lees vooral dit item: iOS 4: alle nieuwe functies van iPhone, iPod touch en iPad OS uitgelegd - iPhone - iPhoneclub.nl

en alles zal je duidelijk worden....

MNMFanFreak 21-06-10 22:48

Ik zit met een probleem

Ik heb een iPod Touch G3
Ik wil die software installeren
Maar ik moet eerst: Apple Mobile Device (Recovery Mode) installeren
Maar dat lukt niet omdat die die software niet vind

Kan iemand mij helpen?

MNMFanFreak 22-06-10 07:58

Pff, kan niemand mij helpen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:09.