//

problemen tijdens updaten 3G

problemen tijdens updaten 3G discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zie hier meerder topics die betrekking hebben op updateproblemen met de 3G. Volgens de mensen bij apple support forums ( http://discussions.apple.com/thread....art=0&tstart=0 ) zijn ze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-10, 11:11
KoningL KoningL is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 34
Angry problemen tijdens updaten 3G

Ik zie hier meerder topics die betrekking hebben op updateproblemen met de 3G. Volgens de mensen bij apple support forums (http://discussions.apple.com/thread....art=0&tstart=0) zijn ze allen vergelijkbaar.

Ellenlange backupprocessen, en diverse errors zijn de meeste problemen. Het gaat dus om probelemen voor en tijdens het updaten. Niet erna….
Volgends deze site (iOS 4: Updating woes with iPhone 3G) is het te verhelpen door niet op de regulieren manier te updaten maar door een restore te doen. Restore en update…. In feite wordt je Iphone leeggehaald, geupdate en vervolgens al je muziek, programmas en settings er weer opgezet. Je moet dus wel een recente backup hebben!

de truc is dan:

Connect de Iphone.
(Back up) Dit duurt dus juist bij velen zo lang, dus gebruik bij voorkeur een recente backup.
Restore. (Hij vraagt of je wilt restoren met de update. Klik ja/yes)
Daarna restore je je backup.

Ik ben nu niet thuis, maar ga dit vanavond proberen, als er toevallig mensen dit al geprobeerd hebben of gaan proberen. Graag ervaringen!



mbt lange backups: Het schijnt te helpen zo min mogelijk content op je iphone te hebben. haal dus bij voorkeur je camera roll leeg en je mp3's eraf als je nog moet backuppen. Ook zegt iemand dat je een bepaalde instelling in windows (zijn geval vista) moet aanpassen. Dit is niet geverifieerd. Ikzelf draai 7 en xp en had bij beide de lange backupproblemen.

Citaat:
I have found that iTunes did something very snail-like slow to this (vista) folder:
C:\Users\*USERNAME*\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup


I did the following (I am very 'biting through' ):the folder above click right mousebutton
  • properties
  • uncheck 'read-only'
  • apply to all files
and suddenly my backup in iTunes began racing, DURING the application to all the files in the folder!!!
Voor de duidelijkheid: Ik heb dit dus niet geprobeerd. Ik post alleen wat mijn internetspeurtocht heeft opgeleverd

Laatst gewijzigd door KoningL; 23-06-10 om 11:28.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-10, 17:23
KoningL KoningL is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 34
Standaard

zit ik in het verkeerde forum? Moet hij bij sync en niet in itunes? er zijn toch wel mensen die dit geprobeerd hebben?

Ik blijf het een apart verhaal vinden. Backuppen duurt opeens uren, je backupt voordat je OS4 erop zet. Dat is dus geen OS4 probleem, maar Itunes. En toch komt het alleen voor bij de 3G en dan ook nog is niet bij iedereen.......
  #3  
Oud 07-07-10, 23:16
inkie1980 inkie1980 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 6
Standaard

en wat is eraan te doen??iemand die t al weet?
ik heb al tig pogingen gedaan te updaten,maar hij loopt bij de backup steeds maar vast na een uur ofzo...dan komt ie niet verder dan een streepje van 5 mm ongeveer...
  #4  
Oud 07-07-10, 23:58
fritskos fritskos is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 39
Standaard

itunes van de computer gooien en opnieuw downloaden en dan weer installeren.
werkte bij mij op de mac in ieder geval wel!!

grfr
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wat gebeurd er tijdens het updaten 3.1.3 4.1 P!m iPhone algemeen 2 18-09-10 20:32
Slide for emergency na fout tijdens updaten TearSong iPhone algemeen 4 12-08-10 14:14
error 13 tijdens updaten naar ios 4.0.1 memo06 Jailbreak 1 02-08-10 23:07
Foutmelding tijdens updaten programma's in iTunes sanderj Archief 1 18-01-09 20:32
problemen tijdens Ziphone sibrenposthuma Unlock [archief] 7 18-02-08 23:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:25.