//

Na firmware update ben ik 50% van mijn apps kwijt ...

Na firmware update ben ik 50% van mijn apps kwijt ... discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, hopelijk kunnen jullie me verder helpen met het volgende, na de firmware update ben ik meer dan de helft van mijn aangeschafte apps ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-06-10, 01:15
Mabel Mabel is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard Na firmware update ben ik 50% van mijn apps kwijt ...

Beste forumleden, hopelijk kunnen jullie me verder helpen met het volgende, na de firmware update ben ik meer dan de helft van mijn aangeschafte apps kwijt, o.a. navigatiesysteem en dergelijke alsmede al mijn contacten in adresboek. . Ik ging ervan uit dat itunes een backup zou maken van mijn telefoon en aanwezige apps maar dat had ik beter niet kunnen denken.... Wat te doen. De apps die weg zijn staan niet op Itunes van mijn pc, ik heb echter wel alle aankoopbewijzen van de apps. Zou ik ze terug kunnen krijgen? (Ik heb mijn Iphone nu 2 maanden en voor ongeveer 100 euro aan apps aangeschaft), met de nieuwe update ben ik dus helemaal niet blij... alvast bedankt vor alle tips!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-06-10, 13:13
jie-fan jie-fan is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 6
Standaard

Je bent niet de enige ik heb hetzelfde probleem. Wie kan ons helpen
  #3  
Oud 27-06-10, 13:31
Overlord Overlord is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Katmandu...
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar Overlord
Standaard

als je nog weet welke apps dit allemaal waren kan je ze gewoon opnieuw downloaden in de app store. EDIT: zonder ervoor te betalen uiteraard... hetzelfde alsof je dus update!

Let er wel voor op dat je inlogt met de account waarmee je die download gedaan hebt

Laatst gewijzigd door Overlord; 27-06-10 om 13:32. Reden: stukske vergeten :-)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na TomTom update ben ik mijn mappen kwijt 3GSMGroup iPhone Navigatie 1 27-12-10 16:54
ben ik mijn jailbraik kwijt na upgrade 4.0 franc.winter Jailbreak 8 28-07-10 23:53
Na 3.1 update, alles op de iphone van mijn vriendin kwijt! wverveer iPhone algemeen 6 16-05-10 22:01
Ik ben mijn youtube app kwijt! Hugy97 Archief 8 26-12-09 18:26
Ik ben mijn installer icoon kwijt!!! q_ariens iPhone algemeen 2 21-03-08 15:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:41.