iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   OS 4.0: Het werkt, maar waar zijn mn foto's?! (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/62600-os-4-0-werkt-maar-waar-zijn-mn-foto-s.html)

Dokkit 24-06-10 12:58

OS 4.0: Het werkt, maar waar zijn mn foto's?!
 
Hallo allemaal,
Ik ben op dit forum aangekomen aan de hand van problemen met mn iPhone na het installeren van os 4. Na enkele keren problemen met het herstellen van de iphone en het missen van sommige aps dacht ik dat ik alles nu in orde had.
Maar één van de belangrijkste dingen missen nog: mijn foto's!

Als ik mn iphone bekijk in itunes (onder het blad Samenvatting) zie ik in die balk onderin staan hoeveel audio, programma's etc ik heb, en ook dat er voor 132mb aan foto's opstaat.

Als ik echter op mn iphone naar foto's ga staat er niks, en zegt ie dat ik mn foto's kan synchroniseren via iTunes. Dit heb ik al geprobeerd onder het tabblad Foto's, je kan hier kiezen: foto's synchroniseren uit: Ik heb hier gebrowsed naar de map C:\Documents and Settings\Application Data\Apple Computer\MobileSync\Backup (want dat is waar je backup staat toch?)

Het heeft allemaal niet gewerkt, kan iemand me hier verder mee helpen? Ik wil echt graag mn foto's terug!

Alvast bedankt,
Hugo.

keuffie69 25-06-10 08:54

Hey,

ik heb hetzelfde probleem! Alleen kan ik in itunes niet eens naar het tabblad foto's en dus ook geen map selecteren waar de foto's in moeten. Het lijkt alsof dit vervangen is door 'boeken'?
Tip voor jou:
Als je iphone wordt herkent door itunes ga er dan op staan, rechtermuisknop en dan terugzetten van af reservekopie.

S6!

ButcherJF 25-06-10 09:23

Als je de fototab in iTunes niet ziet, komt dat ws. doordat de 'tabbalk' te breed is voor je scherm. Middels Alt-Tab kun je door de tabs bladeren, waarna ie wel weer zichtbaar wordt.

Vwb de aanwezigheid van foto's in de backup: voor zover mij bekend staan daarin alleen de met de iPhone gemaakte foto's. Wil je de overige foto's synchroniseren, dan moet je wel degelijk de juiste mappen op je pc selecteren.
Ik heb overigens met de iOS 4GM gemerkt dat bij een eerste sync-poging ook niet mijn foto's waren meegekomen. Toen ik een tweede synchronisatie deed, stonden ze er wel weer netjes op. Misschien dus nog eens synchroniseren?

ada 11-07-10 08:15

fototab ?????
 
ik heb voor het eerst een iphone (3GS) heb gelezen over fototab in itunes en hoe je moet slepen etc. Alleen kan ik nergens die tab vinden en ook niet de tab boeken...:confused:

heb nu tijdelijk foto's via email naar telefoon gestuurd maar dat moet toch anders kunnen...
wat doe ik fout ???

ButcherJF 11-07-10 08:49

Lees dit topic eens door. Met CTRL + Tab kun je bladeren tussen de tabs in iTunes. Waarschijnlijk als gevolg van de schermresolutie heb je niet alle tabs in beeld namelijk.

ada 11-07-10 17:35

fototab probleem opgelost
 
Bedankt voor het meedenken. de knop CTRL+Tab werkte gelukkig (andere combinaties helaas niet) ik kan nu eindelijk, al is het met een omweg op mijn foto tab.:O
Ik begrijp uit de reactie dat nu ik op de tab de map iPhone foto's heb geselecteerd dat deze dus iedere keer wel gesync. wordt?

Yash100 12-11-10 21:22

CTRL + Tab werkt bij iTunes 10.1 niet.....Iemand een oplossing?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:44.